Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

auto verkopen in Sydney

leen85
Reiziger
» 18 mar 2008 03:55
Wij zitten nu al vier maanden in Australie en zijn van plan onze 4x4 terug in Sydney te verkopen. Maar we hebben gehoord dat de carmarket daar gaat sluiten. Weet iemand daar wat meer over?
Of als er mensen geinteresseerd zijn om in november een Toyota landcruiser te kopen (met kampeergerief), laat gerust iets weten.

Groetjes

Jean-Paul en Leen
bolletjeom
Reisexpert
» 18 mar 2008 19:11
ik heb daar niets over gehoord ( dat zegt niets overigens)
Maar mocht het zo zijn dan zouden we het graag willen weten. Dan kunnen we onze info daar ook op aanpassen.
Ron
Reisexpert
» 18 mar 2008 20:36
hey ik heb ze net even gemailt en hoop snel wat van ze te horen.
zodra ik wat hoor plaats ik het hier.
Ron
Reisexpert
» 31 mar 2008 12:19
heb nu al 2x de carmarket gemaild maar krijg niks terug.
leen85 als jullie weer in sydney komen zou je dan eens willen vragen of het waar is dat ze sluiten.
en ons het hier willen laten weten.

dankje
leen85
Reiziger
» 07 apr 2008 08:55
Wij zullen pas in november terug in Sydney zijn om onze auto te verkopen. En net omdat we dit gehoord hadden zouden we graag weten of het zo is of niet. Dus als er mensen binnenkort in Sydney zijn mogen ze dit altijd laten weten.

Anders, mensen die geinteresseerd zijn in een Toyota Landcruiser mogen ze altijd eens onze site checken, bij de eerste foto s kan je onze auto bewonderen. We zijn bereid de auto (en het kampeergerief erbij) eind oktober, begin november te verkopen.

Groetjes

Leen en Jean-Paul

onze site ; leenenpollie.aroundtheglobe.be
Gerelateerde onderwerpen
Auto verkopen in andere staat
Auto parkeren Sydney voor 1 maand
To Sydney or not to Sydney??
Sydney
Nieuwjaar Sydney
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten