Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Auto kopen in Melbourne Australië

J.Schut
» 10 nov 2010 19:30
Op 15 december 2010 kom ik in Melborne aan
Dan wil ik een goedkope auto overnemen
Wie is er klaar met reizen op die datum en wil de auto doorverkopen?
Kims
Reisexpert
» 19 dec 2010 07:42
Zorg wel dat je je 'goedkope auto' mechanisch laat testen..want er rijden hier nogal wat slecht onderhouden backpacker auto's rond!! Dat scheelt je eventueel veel geld!

Succes ermee! 8-)
Karin.kamai
Reiziger
» 09 jan 2011 09:50
Wij waren destijds ook op zoek naar een goedkope auto in Melbourne. Een goed advies is om alle hostels af te gaan en daar op de prikborden te kijken naar wat er te koop is. Alleen omdat iemand 3000 dollar voor een auto vraagt, wil niet zeggen dat je hem niet voor 1500 kunt krijgen. De meeste mensen die hun auto proberen te verkopen moeten ook binnen een paar dagen hun vlucht halen en zijn dus best bereid (soms wanhopig) te zakken in de prijs. Zeker als je een paar dagen in Melbourne blijft kan je altijd zeggen dat ze je terug kunnen bellen als ze echt niet van hun auto af komen...werkte goed voor ons :-)
rene kleven
» 09 apr 2012 07:11
hey mensen die van zijn Van(reisbusje) af moeten ik ga 19 mei 2012 naar melbourne australie en wil dan in australie een busje kopen met een bed er in en als er andere spullen bij zitten zo als een kook toestel zeer fijn. en als er nog iemand naar nieuw-zeeland gaat ik heb er nog een auto staan met een bed en kooktoestel er in heb er 2 maanden mee rond gereist en het was zeer confortable laat maar van je horen cheers your travel maat
Gerelateerde onderwerpen
auto kopen in Australië
Reizen Australië + Auto kopen
Auto (4x4) kopen in Australië (Brisbane)
Auto kopen voor half jaar backpacken Australië
Auto huren of kopen voor 1 maand verblijf Australië?
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten