Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Australie rondom rond

zaratoestra
Reisexpert
» 27 sep 2013 16:30
Ik vraag mij af wat een acceptabele duur zou zijn indien je Australie volledig rond wil rijden... en dus onderweg ook de bezienswaardigheden bekijken (steden, natuurparken, luieren, ...)
Hoeveel maanden zou je hiervoor moeten uittrekken om dit op een relaxte manier te doen, rekening houdend met een trage reisstijl én de lange afstanden.
Tevens misschien ook nog een stukje binnendoor 'rondom' Alice Spring.
AnTraX
» 27 sep 2013 16:38
Ben bijna 2 jaar terug van Aussie en toen hebben wij (vriendin en ik) 9 maanden in Aussie rond getrokken, incl. Tassie. Naar mijn gevoel hebben we altijd relaxt gereisd.
Francine
Reisexpert
» 29 sep 2013 11:42
Iedereen zal hier een ander antwoord geven, vrees ik. Ik ben inmiddels drie langere keren geweest en nog steeds heb ik lang niet alles gezien. Het ligt er ook aan wat je wilt. Ik heb veel op boerderijen gewerkt, meegeholpen met families en zo soms langer op een plek geweest. Als je dat niet doet en je reist alleen, kun je natuurlijk meer zien.
Wil je echt relaxt reizen, dan zou ik me concentreren op een bepaald deel en niet én west én oost én midden 'doen'. Kies voor een deel en ga gewoon nog eens terug als het bevalt!
Gerelateerde onderwerpen
In 3 maanden australie helemaal rond rijden?
Jaar backpacken / werken Australie rond oktober 2006
Verveeld rondom Sydney, waar verder te gaan?
In oktober een stukje wereld rond?
Hostel boeken rond kerst/O&N
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten