Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

4wd auto huren Fraser island

Carolien1972
» 12 sep 2017 21:54
Wij gaan met een camper van Syndey naar Cairns binnenkort. We willen ook graag naar Fraser island maar daar mag de camper niet op, dus willen we daar een 4wd auto huren. Weet iemand of dat kan zonder van te voren te reserveren aangezien we niet te veel willen plannen en dus niet weten wanneer we daar zijn. En welk verhuurbedrijf?
Erik
Site Admin
» 13 sep 2017 08:07
Ik weet niet of je met z'n tweeën wilt reizen of dat je het niet erg vind om met een groep(je) te reizen. Anders zijn er meestal wel tours waar je bij aan kunt sluiten. Voor een privé 4wd zal dat misschien wat lastiger zijn (en ik weet ook niet precies hoe dit zit met het aantal auto's dat wordt toegelaten op het eiland).

@Kims weet jij dit toevallig?!
Carolien1972
» 13 sep 2017 10:16
Erik schreef:
13 sep 2017 08:07
Ik weet niet of je met z'n tweeën wilt reizen of dat je het niet erg vind om met een groep(je) te reizen. Anders zijn er meestal wel tours waar je bij aan kunt sluiten. Voor een privé 4wd zal dat misschien wat lastiger zijn (en ik weet ook niet precies hoe dit zit met het aantal auto's dat wordt toegelaten op het eiland).

@Kims weet jij dit toevallig?!
We reizen met 4 personen en zouden graag 1 auto willen huren. Ik heb al wel verschillende bedrijven gevonden maar geen idee of we het beste vanuit Hervey bay of Rainbow beach kunnen vertrekken.
Kims
Reisexpert
» 15 sep 2017 11:31
Hi,

De meeste mensen vertrekken vanaf Hervey Bay, maar ligt er aan wat je wil. Maakt waarschijnlijk weinig uit want je komt op hetzelfde eiland uit. Misschien scheelt het wat in kosten aangezien er meer concurrentie in Hervey Bay zal zijn.

Jullie reizen in het laagseizoen ivm de komst van het moesson- en cyclonen seizoen en aangezien het al warmer aan het worden is, maar Frasier Island is erg populair. Ik zou contact opnemen met de verhuurbedrijven en je vraag voorleggen. Waarschijnlijk moet je wel een bepaalde tijd vantevoren boeken, maar dat zou mee kunnen vallen. Die bedrijven kunnen het goed inschatten.

Veel plezier!
Gerelateerde onderwerpen
Fraser Island
Whitsundays en Fraser Island of Tasmanië
Fraser Island of White Sundays
Fraser island, tour of op eigen houtje?
Met trein van Victoria naar Fraser-island
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten