Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

2de visum in australië

Daisy Rijnvos
» 07 jul 2011 14:34
Hoi

Op dit moment ben ik werkzaam als een au pair in Australië. Ik gebruik een work holliday visum. En heb plannen om een over 2 jaar terug te komen om een paar maanden te werken in Australië (als snowboard lerares. Nou heb ik geen seizoen werk gedaan. En is het dus niet mogelijk om een 2de work holliday visum aan te vragen. Weet iemand of het mogelijk is om een ander visum aan te vragen waar voor ik 4 maanden ik Australië kan gaan werken?

Er moet toch iets zijn, dat er vaker mensen tegen dit probleem aan lopen. (Ben in de 20 dus leeftijd is geen probleem)

Please Help me! als je het antwoord weet!
Moira
Reisexpert
» 07 jul 2011 22:07
Het enige wat je kunt aanvragen in een werkvisum maar daar is een flinke procedure waar je doorheen moet en dan is het nog maar de vraag of je die gaat krijgen. Of de werkgever waar je voor gaat werken moet je sponseren zodat je makkelijker een werkvisum kunt krijgen. Het is heel lastig want ze hebben ook in Australie liever dat de Ozzie zelf de banen opvullen.
jdeheij
Reiziger
» 22 jul 2011 16:11
Ja, helaas qua visums zijn ze erg streng. Jammer genoeg krijg je maar 1 kans met je working holiday visum tenzij je voor 3 maanden rural work doet en dit kan aantonen.
EmyTheunissen
Vakantieganger
» 20 jan 2013 09:39
Hoi Daisy,
Het is een tijdje geleden dat jij hier deze vraag hebt gesteld. Ik ben op het moment met hetzelfde bezig en wil graag een 2e keer terug naar Australië om als docent te gaan werken.
Ik ben erg benieuwd of jij een aanvraag hebt gedaan voor het werkvisum en hoe dit is gegaan / of het is gelukt?
Groetjes,
Emy
Gerelateerde onderwerpen
Visum 2de bezoek <12mnd
2de whv voor je 31ste halen?
Vraag ivm Working Holiday Visa - aanvraag 2de jaar
Australie - Fiji - Australie Visum?
visum aanvragen Australië
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten