Rondreis Vietnam en Cambodja.

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Pikeloe

Rondreis Vietnam en Cambodja.

Bericht door Pikeloe »

Dag mensen,

Ik ben van plan om volgend jaar april naar vietnam te gaan en de vakantie af te sluiten in cambodja.
Nu heb ik alles wel een beetje op een rij maar alleen van Ho Chi minh richting Phnom penh via de mekong delta krijg ik niet echt voor elkaar.
Kun je dit plaatselijk ook goed regelen, of moet je dit van te voren regelen ?. Ik weet wel dat er vluchten gaan maar wil graag via de mekong delta richting cambodja.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Alvast bedankt.
Ro
bolletjeom
Reisexpert

Re: Rondreis Vietnam en Cambodja.

Bericht door bolletjeom »

dat is heel makkelijk in hcmc te boeken. Dat kan je een dag voordat je wilt vertrekken boeken bij 1 van de vele kantoortjes. Je doet er wel 2 dagen over. leuke trip....mits je je niet druk maakt om het feit dat je niet helemaal krijgt wat ze beloven als je de trip koopt. Je zit relatief kort in een boot en veel langer in een bus dan ze je vertellen (vooral laatste stuk) ...en toch is het een leuke manier om van a naar b te komen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Janneke
Reisexpert

Re: Rondreis Vietnam en Cambodja.

Bericht door Janneke »

@ bolletje nou dat ligt dus ook maar weer aan welke trip je boekt. Wij zaten bijna 2 volle dagen in de boot en bijna niet in de bus...dit in tegenstelling tot wat ons beloofd was. Maar zoals gezegd, boek gewoon ter plekke een tripje en neem het programma dat ze je bieden niet te letterlijk. Je weet in ieder geval dat ze je van A naar B brengen alleen hoe is telkens een verrassing! :P
Plaats reactie