drijvende markt omgeving bangkok

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Aamos

drijvende markt omgeving bangkok

Bericht door Aamos »

heyyyyyyy guys and girls. We willen graag de drijvende markt bezoeken.Op de laatste dag dat we in bangkok zijn,
We zitten in de buurt van de khao san road.Welke bus gaat naar die markt toe en waar moeten we opstappen
(welk busstation) En natuurlijk het eind punt waar we uit moeten stappen........ greetz. max
El-Bruno
Reiziger

Re: drijvende markt omgeving bangkok

Bericht door El-Bruno »

niet doen!

eergisteren gedaan, wat een onzin. geen authentieke sfeer met locals die goederen (specerijen hoopte ik!) aan elkaar verkochten. enkel toeristen meuk. geen hol aan eigenlijk, behalve de chaos op het water dan. wel lachwekkend!

maar geen aanrader!
TRB
Wereldreiziger

Bericht door TRB »

Ik vond Amphawa wel de moeite waard. Weinig toeristen en veel, heel veel stalletjes en bootjes.
Aamos

Bericht door Aamos »

ja maar nou weet ik nog steeds niet hoe en wat ik moet nemen,
TRB
Wereldreiziger

Bericht door TRB »

Ik ben niet bij de standaard drijvende (toeristen)markt geweest, omdat ik hoorde dat dit nogal fake is. Die van Amphawa, ten zuidwesten van Bangkok, heb ik met de auto bezocht. Ik denk eerlijk gezegd niet dat daar direct bussen of taxi's naartoe rijden. Je zou eens kunnen informeren bij reizigers ter plekke?
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

de foute toeristen markt met bootjes is gewoon te boeken bij 1 van de honderd tourburotjes in de buurt van Kho San Road. Dat kun je de avond van te voren doen.
Ik vond het ook niet veel soeps. erg toeristisch en vrijwel alleen souveniers. MEt 1 dag bangkok zou ik iets anders gaan doen.

Maar als je het graag wilt zien moet je dat vooral doen maar ga dan met zo'n toertje want die bus brengt je direct naar waar je moet zijn en met het openbaar vervoer zal je een aantal keer moeten overstappen en ben je ze je hele dag kwijt. Het ligt namelijk nog redelijk ver uit bangkok. Bij zo'n toertje ga je zelf ook een stukje over het water en dat is dan wel weer grappig
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie