Route plannen Maleisie, Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Route plannen Maleisie, Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Hoi,
Ik ben een beginneling en ben een route aan het plannen naar de volgende 5 landen
Maleisie, Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja.
Ik heb hiervoor 6 maanden de tijd.
Is deze volgorde het beste??
Iemand andere ideeen? en hoe is dit makkelijk te combineren met nog een bezoek aan indonesie (Lombok)?
Hopelijk kan iemand me helpen!
gr Elisa
Ik ben een beginneling en ben een route aan het plannen naar de volgende 5 landen
Maleisie, Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja.
Ik heb hiervoor 6 maanden de tijd.
Is deze volgorde het beste??
Iemand andere ideeen? en hoe is dit makkelijk te combineren met nog een bezoek aan indonesie (Lombok)?
Hopelijk kan iemand me helpen!
gr Elisa
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Route plannen Maleisie, Thailand, Laos, Vietnam en Cambo
het hangt er een beetje vanaf hoeveel je uit wilt geven aan tickets. Op Bangkok vliegen is meestal het goedkoopst of via Londen op Maleisië.
Wanneer je op bangkok vliegt maak je eerst een rondje Noord-Thailand, noord- Laos, vietnam, Cambodja, evt zuid-Laos en dan door Thailand naar Maleisië en door naar Indonesie. Vervolgens moet je dan een vlucht regelen direct naar Nederland of via Bangkok of Kuala Lumpur. Die laatste 2 kunnen goedkoper zijn maar het is een beetje zoeken en puzzelen.
je kunt ook vliegen naar Bali en dan omhoog. Of eerst Cambodja en dan door naar vietnam en dan Laos...er is heel veel mogelijk.
Wanneer je op bangkok vliegt maak je eerst een rondje Noord-Thailand, noord- Laos, vietnam, Cambodja, evt zuid-Laos en dan door Thailand naar Maleisië en door naar Indonesie. Vervolgens moet je dan een vlucht regelen direct naar Nederland of via Bangkok of Kuala Lumpur. Die laatste 2 kunnen goedkoper zijn maar het is een beetje zoeken en puzzelen.
je kunt ook vliegen naar Bali en dan omhoog. Of eerst Cambodja en dan door naar vietnam en dan Laos...er is heel veel mogelijk.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: Route plannen Maleisie, Thailand, Laos, Vietnam en Cambo
Inderdaad. Er zijn vele mogelijkheden. Wat wil je echt zien? Waar wil je persé heen en wat is je doel?
6 maanden is in mijn ogen overigens een prima periode
6 maanden is in mijn ogen overigens een prima periode

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts