Weekje weg in april

Zoek je een reisgenootje voor Europa vind hem of haar dan hier!
Plaats reactie
LaViajera

Weekje weg in april

Bericht door LaViajera »

Ik heb nog een paar verlofdagen op te nemen voor eind april en dat is een goed excuus om nog eens weg te gaan :D . Ik wil max 5 dagen verlof nemen, niet de eerste week van april, maar voor de rest flexibel. Verder is er veel mogelijk: gaan wandelen in Engeland/Noord-Frankrijk/Duitsland, een citytrip of een weekje naar Turkije/Cyprus/Malta/... weliswaar om de omgeving te verkennen, niet om naar het strand te gaan. Iemand gelijkaardige plannen?
christiandh

Re: Weekje weg in april

Bericht door christiandh »

Hi,
Klinkt heel leuk.
Alleen kan ik in april niet.
Ik ben dan net terug van twee weken Spanje en moet eerst weer eens een beetje werken :).
Ik ben 41 jaar oud en leef en werk in Den Haag.
Zoek je voor een later moment in het jaar nog een reisgenoot?
Lijkt mij leuk van je te horen.
Groeten,
Christian
LaViajera

Bericht door LaViajera »

Hey Christian,

Voornaamste reden van mijn berichtje was om in april weg te gaan. Misschien is er in het najaar nog wat ruimte, maar dat weet ik nu nog niet. Ik zal je alleszins iets laten weten als het zover is :).
EMopreis

Bericht door EMopreis »

Hi,

Klinkt goed. Ik zou eind april een paar dagen weg kunnen. Het lijkt me leuk om naar Spanje of Zuid Frankrijk te gaan.
Echter wil ik alleen met een vrouw reizen. Ik kan niet zien of je een man of vrouw bent :).
Ik hoor het graag,

Groeten, E.
LaViajera

Bericht door LaViajera »

Oeps, ik dacht dat mijn geslacht wel duidelijk zou zijn. LaViajera = Spaans voor de reizigster :).
marjo1
Vakantieganger

Bericht door marjo1 »

hai hai

ik zoek ook een reismaatje om naar de zon tegaan 

ik heb dan wel een kindje van 1.5jaar maar die is vrij makkelijk

spanje temp 23 graden combi vakantie tripjes strand zwembad

grt marjolijn  uit hoofddorp
LaViajera

Bericht door LaViajera »

Hey Marjo,

Ik denk dat we niet helemaal hetzelfde zoeken... even zwemmen na een dagtrip vind ik wel leuk, maar een dag aan het strand of zwembad verblijven, zie ik niet zitten. OVerigens heb ik in het najaar al een roadtrip naar Spanje gepland, dus wil ook liever ergens anders naartoe.
PeterBB29

Bericht door PeterBB29 »

Ik ben opzoek naar een reis buddy vanaf 27 april voor een week. Zou dat kunnen matchen met je verlof dagen?
LaViajera

Bericht door LaViajera »

Dag Peter,

Mijn bericht dateert eigenlijk van vorig jaar, maar ik heb toevallig dit jaar ook plannen voor dezelfde periode. Ik ga met een reisgenote van 27/4 t.e.m. 1/5 wandelen in Duitsland (Beieren). Moest dat je interesseren, kan je misschien nog wel mee.
PeterBB29

Bericht door PeterBB29 »

Bedankt voor het antwoord en aanbod maar ik ga liever nog even iets verder weg. Bedankt in iedergeval en heel veel plezier in Beieren
Plaats reactie