Pagina 1 van 1

Werkgever opgeven bij WHV Canada

Geplaatst: 02 dec 2009 15:28
door Erik
Uit de mailbox:
In december 2010 wil ik voor een jaar naar Canada om daar te wonen en te werken. Hiervoor wil ik een working holiday visum aanvragen. Nu heb ik dit formulier gedownload en staat er op het formulier dat ik mijn toekomstige werkgever in Canada en salaris etc. moet invullen. Nu heb ik nog geen idee en wil ik dat eindelijk pas bepalen voor als ik in het land zelf ben. Kunt u mij vertellen of het noodzakelijk is dat ik een werkgever invul?

Re: Werkgever opgeven bij WHV Canada

Geplaatst: 30 jun 2011 23:14
door pindakase
De vrager zal ondertussen weer terug in Nederland zitten, maar toch voor volgende WHV'ers. Ik had dezelfde vraag gesteld aan de ambasade en kreeg als antwoord:
If you are applying for a working holiday visa please leave the questions pertaining to your prospective employer blank. We do not require proof of funds for the application but you may be required to provide proof at the port of entry. If your application is successful you will receive a Letter of Introduction which you must then present at the port of entry. If you meet all the criteria you will then receive your Work permit which may be valid up to a year from the date you entered Canada.