3 maanden reis Azie en kosten ervan

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
Sijtsmaronald

3 maanden reis Azie en kosten ervan

Bericht door Sijtsmaronald »

Beste mensen,

Volgend jaar juni ga ik verhuizen naar Oostenrijk, waar ik in november met mijn beste vriend een eigen bedrijf ga beginnen.
Nu wil ik in de maanden juli, augustus en september 3 maanden reizen door Azië. Ik wil graag de volgende landden willen bezoeken 1 maand door Japan 1 maand of door Taiwan of Door Nepal daarnaast wil ik 1 maand door Thailand reizen en wil de laatste week van mijn vakantie das eerste week oktober liggen op de Maldiven. graag wil ik van jullie weten of ik voor Nepal of voor Taiwan moet kiezen. Graag verblijf ik zelf het liefst in een goed hotel in een 3 a 4 steren hotel. Daarnaast wil ik graag ook Alleen reizen met een gids of met vrienden of familie. graag zou ik van jullie willen weten ongeveer wat eventueel de kosten van de reis zullen zijn dan praat ik over vlucht over de headlight van wat je in het land kan zin, zo heb ik een indicatie van wat de kosten zouden zijn dan heb ik het nog niet gehad over het eten onderweg of in de avond. dus wil een ruwe schatting van jullie weten.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Groetjes Ronald.
PS mijn Nederlands is niet zo goed maar hoop dat jullie daar doorheen kunnen kijken.
Jenny
Reisexpert

Re: 3 maanden reis Azie en kosten ervan

Bericht door Jenny »

Taiwan, Japan en de Malediven zijn niet de goedkoopste bestemmingen in Azië.

Ik vind Nepal en Taiwan niet te vergelijken. Nepal bezoek je vooral voor de oude koningsteden en de bergen. Nepal is best een goedkope en soms primitieve bestemming. Taiwan bezocht ik afgelopen zomer. Het is een modern land, daar zijn de prijzen ook naar. Ik eas meestal 50-80 euro kwijt voor mijn accommodatie, en dat waren echt geen 3-4 sterren hotels. Daar betaal je meer voor.

Kijk eens op booking of agoda om ideeen te krijgen van prijzen van kamers. Via Google flights kun je kijken wat vluchten ongeveer kosten.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie