Reisroute door Maleisië

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
ambervanlith

Reisroute door Maleisië

Bericht door ambervanlith »

Hi reisfanaten!

Ik heb een vraagje. Ik ga in januari 3 maanden backpacken. Ik begin in Bangkok, Thailand en ga dan eerst naar het noorden om vervolgens naar zuiden te zakken. Ik wil vanaf Koh Phangan of Phuket (Thailand) naar Maleisië in Langkawi of Penang.
Op internet zie ik veel reisroutes vanaf Kuala Lumpur, maar dat wordt dus niet mijn beginpunt voor dit prachtige land.

Weet iemand een leuke/ goede reisroute vanaf Langkawi/ Penang?

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groetjes,
Amber
Kir87
Reiziger

Re: Reisroute door Maleisië

Bericht door Kir87 »

Hi Amber!

Wauw, gaaf hoor!

Vanuit Penang zou je door kunnen reizen naar de Cameron Highlands, een prachtig stukje natuur. Vanuit daar kun je met de bus en de boot naar Pulau Pangkor, een prachtig eiland, net als Penang aan de west-kust van het land. Of je kunt doorreizen naar Taman Negara en vanuit daar naar de oostkust gaan.

Vanuit Pangkor kun je gemakkelijk in Kuala Lumpur komen en vanaf daar zou je dan nog Melaka, Singapore etc. kunnen bezoeken..

Groetjes.
Febr'15 - Keulen
Maart'15 - Gdansk, Polen
Mei'15 - Roadtrip de Balkan (Macedonie, Albanie, Kosovo)
Juli'15 - Londen
Okt5 - Barcelona
Reisverhalen en tips nu online --> http://www.travelaar.nl (Veel info over Azië & Europa)
Plaats reactie