vliegtickets bogota-cartagena de Indias
-
vliegtickets bogota-cartagena de Indias
Hallo!
Kan iemand mij iets vertellen over vliegtickets vanaf Bogota naar Cartagena de Indias?
Is het beter om het van te voren te boeken of gewoon ter plekke, voor de volgende dag bijvoorbeeld??
Welke vliegmaatschappijen hebben goede binnenlandse vluchten voor een goede prijs??
Alvast bedankt!!
Elizabetje
Kan iemand mij iets vertellen over vliegtickets vanaf Bogota naar Cartagena de Indias?
Is het beter om het van te voren te boeken of gewoon ter plekke, voor de volgende dag bijvoorbeeld??
Welke vliegmaatschappijen hebben goede binnenlandse vluchten voor een goede prijs??
Alvast bedankt!!
Elizabetje
Re: vliegtickets bogota-cartagena de Indias
Viva colombia heeft over het algemeen de goedkoopste tickets, maar check voor de zekerheid ook avianca . Soms zijn ze goedkoper en is in elk geval een prettige maatschappij.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: vliegtickets bogota-cartagena de Indias
Viva Colombia is de low cost maatschappij op deze route en is dus zeker het voordeligst. Denk er wel aan dat bij low cost carriers over het algemeen vroeg geboekte tickets voordeliger zijn.
Wil je toch pas daar boeken dan is de kans groot dat Lan Colombia of Avianca dan goedkoper zijn.
Mijn advies. Nu boeken bij Viva Colombia
Wil je toch pas daar boeken dan is de kans groot dat Lan Colombia of Avianca dan goedkoper zijn.
Mijn advies. Nu boeken bij Viva Colombia
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen