Post in Thailand

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
MickenRenee

Post in Thailand

Bericht door MickenRenee »

Ik wil graag een kaart (en misschien een pakket) naar huis sturen, maar ik heb geeen idee wat het kost! Heb het al op 3 verschillende plekken (winkels/postkantoren) gevraagd en ik heb 3 verschillende antwoorden gehad. 15 bath, 25 bath en 45 bath. Ik heb postzegels van 15 bath gekocht, enig idee hoe veel ik er op een kaartje moet plakken?

En heeft er iemand ervaring met het versturen van pakketen? Wat kost dat gemiddeld? Per.. een paar kilo..

Dank! ^O^
stevenl
Reisexpert
Contacteer:

Re: Post in Thailand

Bericht door stevenl »

Gewoon naar het postkantoor gaan, en daar met de persoon achter de balie alles regelen. Ze hebben er ook dozen, dus ook een pakket versturen is geen probleem.
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

15 baht is voor een postkaart. Wij hebben een paar jaar terug een pakketje verstuur van 7 kilo voor zo'n 1500 bath. Dit kun je gewoon bij het postkantoor regelen in Thailand. Zoals steven zegt gewoon even binnen lopen.
MickenRenee

Bericht door MickenRenee »

Bedankt! ^O^
Ik was inderdaad naar het post kantoor gegaan, maar daar zei ze eerst 25 daarna 15 en ze begreep me niet helemaal enzo, dus ik dacht ik check het nog even.
stevenl
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door stevenl »

Gewoon met de kaartjes naar het postkantoor gaan en betalen wat ze zeggen. Plakken doen zij wel voor je.
Plaats reactie