Etihad Airways
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09 jul 2010 12:46
Etihad Airways
Na meer dan 30 jaar Vliegervaringen, op ongeveer alle continenten, zijn wij 2009 eerstmaals met Etihad gevlogen van Frankfurt naar Bangkok en Terug. Dit was voor ons budgetvliegenden, een heerlijke ervaring... Nieuwe Vliegtuigen nonstop drankjes aangeboden gekregen, het eten het beste wat we tot nu toe ooit op een Vliegtuig hebben gegeten. De On-Board animatie, grote beeldschermen voor elk zitje persoonlijk, een keuze uit meer dan 80 films, enorm veel muziek in alle Genres en uit alle werelddelen, on.board spelletjes tegen ONBEKENDE MEEVLIEGERS, vriendelijk personeel, en bediening in meer dan 10 talen. Voor mij mag het iedere keer Etihad zijn, om nog maar van de prijzen te zwijgen daar Etihad een Lowbudget Maatschappijs is die in 2009 als BESTE LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ ter wereld werd uitgeroepn...waarvoor wij tijdens de Vlucht met Champagne werden getrakteerd door Etihad.
-
- Reisexpert
- Berichten: 2140
- Lid geworden op: 04 okt 2011 15:32
- Locatie: Geen
Etihad Airways
Mijn vluchten met Etihad zijn tot nu toe meer dan prima bevallen.
Het service center echter, is een ander verhaal...
Ik heb twee keer mijn vlucht omgeboekt en dat heeft me beide keren heel veel beltegoed, heel veel frustraties en heel veel tijd gekost.
Steeds als ik na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn had, werd na een tijdje zomaar opeens de verbinding verbroken.
Wanneer ik dan opnieuw belde en eindelijk weer iemand (anders) aan de lijn kreeg, gaf de nieuwe callcenter medewerker opeens compleet andere informatie. Zo heb ik de eerste keer wel vijf verschillende bedragen doorgekregen voor het omboeken van het ticket, terwijl het uiteindelijk gratis bleek te zijn.
De tweede keer hetzelfde verhaal. Ik kwam de ene keer terecht in Caïro, dan weer in Abu Dhabi en dan weer in Dubai en elke keer kreeg ik weer andere informatie.
Uiteindelijk een manager weten te scoren, met hem een bedrag afgesproken, een bevestiging (m'n nieuwe ticket) via de mail gekregen en de belofte dat ik de gegevens om te kunnen betalen nog door zou krijgen. Nooit meer iets van gehoord. Een leuke consequentie van de erbarmelijke service van Etihad : )
Het service center echter, is een ander verhaal...
Ik heb twee keer mijn vlucht omgeboekt en dat heeft me beide keren heel veel beltegoed, heel veel frustraties en heel veel tijd gekost.
Steeds als ik na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn had, werd na een tijdje zomaar opeens de verbinding verbroken.
Wanneer ik dan opnieuw belde en eindelijk weer iemand (anders) aan de lijn kreeg, gaf de nieuwe callcenter medewerker opeens compleet andere informatie. Zo heb ik de eerste keer wel vijf verschillende bedragen doorgekregen voor het omboeken van het ticket, terwijl het uiteindelijk gratis bleek te zijn.
De tweede keer hetzelfde verhaal. Ik kwam de ene keer terecht in Caïro, dan weer in Abu Dhabi en dan weer in Dubai en elke keer kreeg ik weer andere informatie.
Uiteindelijk een manager weten te scoren, met hem een bedrag afgesproken, een bevestiging (m'n nieuwe ticket) via de mail gekregen en de belofte dat ik de gegevens om te kunnen betalen nog door zou krijgen. Nooit meer iets van gehoord. Een leuke consequentie van de erbarmelijke service van Etihad : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Re: Etihad Airways
Mmm, dan hoop ik dat service center niet nodig te hebben
We hebben onze vlucht naar Bangkok in oktober bij hen geboekt en las alleen super recensies dus was al blij en benieuwd

We hebben onze vlucht naar Bangkok in oktober bij hen geboekt en las alleen super recensies dus was al blij en benieuwd

-
- Reisexpert
- Berichten: 2140
- Lid geworden op: 04 okt 2011 15:32
- Locatie: Geen
Re: Etihad Airways
De vlucht zelf was super, hoor!Torra schreef:Mmm, dan hoop ik dat service center niet nodig te hebben![]()
We hebben onze vlucht naar Bangkok in oktober bij hen geboekt en las alleen super recensies dus was al blij en benieuwd
En ik was vergeten te zeggen dat ik vanuit Egypte belde; dus had met het Egyptische (Noord-Afrikaanse) callcenter te maken...
Wellicht is het Nederlandse service center beter geoutilleerd : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Etihad Airways
Met Ethiad Regional van Amsterdam naar Leipzig gevlogen. Was lang geleden dat ik in een propellervliegtuig zat. Het blijft sowieso een andere manier van vliegen (je voelt veel meer de vliegbewegingen e.d.). De beenruimte van het vliegtuig was echt zeer ruim en ook al was de vlucht maar kort kregen we toch drinken aangeboden.
De vlucht was netjes op tijd aangekomen in Leipzig. Zelfs de bagage was enorm snel! Na het uitstappen naar het toilet gegaan en toen ik terugkwam lagen de koffers al op de band. Kan niet zeggen dat ik het eerder zo snel heb meegemaakt.
Prima vlucht dus en vriendelijk personeel, wat mij betreft een aanrader.
De vlucht was netjes op tijd aangekomen in Leipzig. Zelfs de bagage was enorm snel! Na het uitstappen naar het toilet gegaan en toen ik terugkwam lagen de koffers al op de band. Kan niet zeggen dat ik het eerder zo snel heb meegemaakt.
Prima vlucht dus en vriendelijk personeel, wat mij betreft een aanrader.
Etihad Airways
Afgelopen dagen voor het eerst met Etihad gevlogen van Dusseldorf naar Bali via Abu Dhabi en KL.
Het inchecken op Dusseldorf duurde vrij lang. Het systeem was traag waardoor de rijen opliepen. Ik was ruim 2 uur voor vertrek op de luchthaven, maar ik had niet de tijd even snel een broodje te kopen.
Het eten aan boord was echter erg goed. Op het eerste traject van 6 uur kregen we eerst drinken met een kleine snack, toen een uitgebreide lunch en tot slot een warme wrap. Ik zat op de exit row (waar ze normaal de babies stoppen) dus voldoende beenruimte.
De stop op Abu Dhabi was matig. Kleine vliegveld, maar erg druk. Veel galm, dus rustig ergens slapen was er niet bij. Ik moest 6 uur wachten, gelukkig was er gratis (maar traag) Wifi.
De vlucht van Abu Dhabi naar KL duurde ongeveer 7,5 uur. Bij vertrek een 'snackpakket' (broodje, zoutjes, koekjes, water, sap) en toen gingen snel de lichten uit zodat er geslapen kon worden. Bij je koptelefoon (met noise canceling) zat een pakketjes met een oogmasker, sokken, en een tandenborstel.
ZO'n 2,5 uur voor de landing werd een uitgebreid ontbijt geserveerd.
De vlucht was een beetje vertraagt, waardoor ik maar 30 minuten had om over te stappen. Passagiers werden opgewacht bij de gate en meteen na de volgende gate geloodst. Het boarden was al begonnen.
Het laatste deel van de vlucht werd uitgevoerd door MAS. Hoewel ik MAS meestal heel fijn vind, was deze vlucht minder dan de vluchten van Etihad. Het broodje was klef (Aziaten moeten gewoon geen croissants willen serveren!). Het entertainmentsysteem was beperkter, en het mijne was kapot. We hadden veel minder beenruimte. Er was geen USB/220V outlet om je laptop/iPod te laden. De staf was vriendelijk en efficient.
Het inchecken op Dusseldorf duurde vrij lang. Het systeem was traag waardoor de rijen opliepen. Ik was ruim 2 uur voor vertrek op de luchthaven, maar ik had niet de tijd even snel een broodje te kopen.
Het eten aan boord was echter erg goed. Op het eerste traject van 6 uur kregen we eerst drinken met een kleine snack, toen een uitgebreide lunch en tot slot een warme wrap. Ik zat op de exit row (waar ze normaal de babies stoppen) dus voldoende beenruimte.
De stop op Abu Dhabi was matig. Kleine vliegveld, maar erg druk. Veel galm, dus rustig ergens slapen was er niet bij. Ik moest 6 uur wachten, gelukkig was er gratis (maar traag) Wifi.
De vlucht van Abu Dhabi naar KL duurde ongeveer 7,5 uur. Bij vertrek een 'snackpakket' (broodje, zoutjes, koekjes, water, sap) en toen gingen snel de lichten uit zodat er geslapen kon worden. Bij je koptelefoon (met noise canceling) zat een pakketjes met een oogmasker, sokken, en een tandenborstel.
ZO'n 2,5 uur voor de landing werd een uitgebreid ontbijt geserveerd.
De vlucht was een beetje vertraagt, waardoor ik maar 30 minuten had om over te stappen. Passagiers werden opgewacht bij de gate en meteen na de volgende gate geloodst. Het boarden was al begonnen.
Het laatste deel van de vlucht werd uitgevoerd door MAS. Hoewel ik MAS meestal heel fijn vind, was deze vlucht minder dan de vluchten van Etihad. Het broodje was klef (Aziaten moeten gewoon geen croissants willen serveren!). Het entertainmentsysteem was beperkter, en het mijne was kapot. We hadden veel minder beenruimte. Er was geen USB/220V outlet om je laptop/iPod te laden. De staf was vriendelijk en efficient.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten