wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
menasil
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door menasil »

En de uitvalsbasis is geworden...... Haifa :) Vanavond vliegen we en na een nacht doorhalen, komen we tegen 05:00 bij het hotel aan en kunnen we pas in de middag in het hotel, dat vind ik de vreselijkste momenten maar overleven we wrs wel ;) tot eind volgende week :W
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Bij mij begint het ook weet te kriebelen, maar dan voor zomer 2012. De tickets worden nu vrijgegeven, en omdat ik te gierig ben om meer te betalen dan nodig wil ik niet te lang wachten met boeken.... Maar waarheen?!?!

Mijn opties waren Peru, zuidelijk Afrika of ergens Azie (gecombineerd met Indonesie). Vriend wil dat laatste... Hmmmm, lastig. (Indonesie in combinatie met Zuid-Thailand, of Taiwan, of de Filipijnen.) Lastig hoor, zoveel keus!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
nsenada
Vakantieganger

Bericht door nsenada »

Geen flauw idee, ben in Bangkok nu en morgen richting Kho Samui en dan weet ik het niet, Laos, Burma... het logische zou Maleisië zijn peins ik... maar ik heb niet echt logica :-)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

persoonlijk heb ik erg behoefte aan een dosis laos en thais eilandje. Kans is aanwezig dat ik in 2012 voor die 'saaie' optie ga.....als ik geld heb.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik zou voor Peru gaan gewoon voor de afwisseling, Azie en Afrika ben je toch al een een aantal keer geweest?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Peru is een stukje duurder... Denk dat ik eerst moet afstuderen voordat dat een haalbare optie wordt! (Want minder lang web of minder vaak weg is niet echt een optie, haha.)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Mooie aanbieding gevonden, en dus ga ik komende zomer naar de Fillipijnen, Sumbawa en Bali.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ah gaaf Jenny :D Hoe lang ga je?

Ik weet het qua zomerbestemming nog lang niet. Ga ook pas na november kijken want dan weet ik of ik naar de Paralympics kan.

Ik vlieg over 2 weken naar Kopenhagen voor een weekendje :)
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Klinkt goed jenny tip wordt gelijk lid van de cebu pacific etc nieuwsletter zodat je nog wat goedkope binnenlandse vluchten kunt boeken. Want reizen in de filipijnen is echt traag en vliegen tegen actie prijs
nauwelijks duurder.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ineke1
Reiziger

Bericht door Ineke1 »

Ik zit nu al in Nieuw Zealand, mijn volgende 'echte' bestemming is de westkust van Amerika/Canada, maar eerst nog tot en met juni in NZ.

Mijn volgende bestemming binnen Nieuw Zealand is dus Pahia, het noorden van het noordereiland! :Y
---- 2011/2012 wereldreis reisblog http://www.inekevanderkaaij.wordpress.com ----
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Afgelopen week had ik een sollicitatiegesprek in een dorp bijna tegen de grens met België. Omdat ik toch het reisgevoel wilde hebben ben ik meteen maar eens de grens over gegaan naar Lommel :P ;)

Daar een paar foto's gemaakt van het voetbalstadion en wat gepraat met een medewerker van die club en toen maar weer terug.

Voor de rest: nog steeds geen reizen o.i.d. in het vooruitzicht.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

mijn vriendin belde net met de vraag of ik zin heb om naar Sofia te gaan volgend jaar lente... duh! :Y
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Wegens economische redenen: een tijdje geen reizen.
Vrouw werkloos - ik moet mijn maandelijkse vrije week inleveren en zal als "bonus" nog minder verdienen daarbij - de kinderen beginnen geld te kosten en hun eisen te hebben op reis - en we duiken nu alle 4 wat het dagbudget niet positief beïnvloedt ... :{
Volgende zomer wellicht het traject Bali tot Flores ofzo.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

kohraya schreef:Volgende zomer wellicht het traject Bali tot Flores ofzo.
Dat traject wil ik volgende zomer ook doen. (Naja, ik wil over Sumbawa reizen, echt over land dus.) Ga ik je dan eindelijk ontmoeten? :9
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Misschien ga ik volgend jaar het suikerfeest bij een kennis in Lombok vieren :)
Plaats reactie