Nee verrekte koekwous, ik ben Rikkert uit New Kids die op Kymco scooters aan het rondscrossen is.jaydee schreef:speelde jij ook in pittige tijden?
Tja dat kan gebeuren natuurlijk, meestal ligt het niet aan de motorrijder zelf maar aan de andere partij. Maar goed als je alles gaat mijden dat ook maar een kans heeft op 'gevaar' dan heb je toch ook geen leven meer?bolletjeom schreef:ik heb in mijn nabije omgeving de gevolgen van motorongelukken gezien. 1 dode, 1 dwarslesie, 1 geamputeerde voet.
Dus niets mis met motoren en leuk rijden....maar als het mis gaat dan gaat het ook gelijk zo gruwelijk mis.
Ik heb dus ontzag voor die grote apparaten
Das wel waar maar onzekerheid en angst bevoorderen onveilige situaties niet. Ik blijf dus liever uit de buurt van motoren.Tja dat kan gebeuren natuurlijk, meestal ligt het niet aan de motorrijder zelf maar aan de andere partij. Maar goed als je alles gaat mijden dat ook maar een kans heeft op 'gevaar' dan heb je toch ook geen leven meer?
aha daar was drank ik het spel >:)Globeskater schreef:nee niet tijdens passen van me jurkje maar wel mijn hoofd gestoten, hoe het precies is gegaan weet ik niet meer maar goed het is wel knap vervelend
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten