Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door WizardOfOss »

Net terug vanuit Elst (vandaag m'n broertje en z'n vriendin helpen verhuizen, damn, wat hebben die onwaarschijnlijk veel zooi...) maar de A50 was vanavond toch niet echt prettig rijden. Er is gestrooid, het is niet echt glad, maar het is nu een rit door een centimeters dikke laag prut, wat in combinatie met het op sommige plaatsen erg slechte wegdek toch niet echt een zeker gevoel geeft. En dan heb ik het nog alleen over de rechterbaan. De linkerbaan was een ijsbaan.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik hoef niet naar friesland *O*
schoonmoeder heeft ons liever niet op haar verjaardag van verongelukt op heen of terug weg.
Kan ik vandaag eindelijke eens alle foto's van de laatste weken sturen naar de mensen die er op zitten te wachten en mijn site bijwerken...oh en nog even een plan voor 2011 in elkaar zetten om te presenteren aan mijn baas :{
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik ben zaterdag 7 uur met de trein onderweg geweest over een stukje dat normaal in 2,5 uur kan... NS personeel kon alleen melden dat er niets reed en je op de omroepberichten moest letten wat wel reed.. en die omroepberichten klopten dan weer niet.. was dus lekkere chaos.. gelukkig uiteindelijk wel op de bestemming aangekomen en een leuke sinterklaasavond gehad! gister was er gelukkig geen probleem meer..

van mij mag het nog even flink doordooien en dan weer flink vriezen zonder sneeuw..kunnen we lekker op natuurijs schaatsen ;)
bolletjeom
Reisexpert

sneeuw is idd leuk maar niet voor mooi ijs. Dus graag nog even goed dooien en dan flink vriezen.
En of alle fantiekelingen willen wachten met het ijs opgaan tot het ook werkelijk kan en niet allerlei scheuren veroorzaken aub!
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

WizardOfOss schreef:Deels waar, maar ik pas tenminste wel mijn rijstijl aan. Als ik zie hoe sommige mensen (hopelijk toch wel met winterbanden) rondcrossen door de sneeuw, dat is pas gevaarlijk...
(PS: heb je soms aandelen Michelin/Good Year/Pirelli/enzovoort?)
Helemaal eens! Zag paar dagen zo'n randdebiel met PC-Hoofdstraat tractor door het dorp scheuren......opzouten! Wat een idioot zeg!
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Ik ben al een tijd op zoek naar een setje velgen met winterbanden. Behalve dat veel is uitverkocht zijn ze voor mijn auto ook nog lastig te krijgen en kom ik uit op dure lichtmetale sets met winterbanden ipv stalen velgen :'(
Had op mijn vorige auto 's winters wel winterbanden en dat beviel uitstekend.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Malta is heerlijk.. prima lange broek en t-shirtje weer.
Vandaag lekker gedoken
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

ik ben jaloers op je!
nog een paar nachtjes slapen en ik mag ook naar betere temperaturen...
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Eigenlijk geef ik op maandag en dinsdag bijna geen les. Door een projectgroep de afgelopen dagen 15 uur extra gewerkt. Ik heb er even helemaal geen zin meer in, en wil deze week eigenlijk een vervangende vrije dag....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Evelien1983
Wereldreiziger

Bericht door Evelien1983 »

bolletjeom schreef:ik ben jaloers op je!
nog een paar nachtjes slapen en ik mag ook naar betere temperaturen...
Waar gaat de reis naartoe?

Balen Jenny......nog 1,5 week....dan is het vakantie!

Ik heb volgende week m'n laatste stageweek, ben er dan de hele week om alle vieringen ook mee te maken, erg leuk, maar wel druk. Deze week al wezen schoolschaatsen, superleuk natuurlijk, maar wel vermoeiend.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Vandaag taart gehad van een leerling, dat was schattig. Maar ook twee probleemklassen...

Vandaag had ik echt zoiets van 'waarom doe ik dit?' Het dipje is vast snel weer over, en woensdagen zijn altijd rampzalig, zeker zo net voor de vakantie.
bolletjeom
Reisexpert

ik ga morgen naar egypte.

In mijn nieuwe baan heb ik 12 man die ik aan mag sturen. 2 daarvan hebben besloten mij niet te moeten of sowieso geen leidingevende te willen hebben. Ze zaten de afgelopen weken flink te stoken en dwars te liggen.
Gister heeft eentje me verteld dat ze beslotn heeft om daarmee te stoppen en me een kans te geven.
Dus ik ga weer met een beetje plezier richting me werk.
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

@bolletje:

is klote wanneer je collega's je niet moeten en 1. of doen zoals je lucht bent, 2. je op alle mogelijke manieren koeieneren.
Beterschap is op komst. Maar nu even alle zorgen weg en geniet van Egypte.
En vooral...breng nadien maar verslag uit
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:ik ga morgen naar egypte.

In mijn nieuwe baan heb ik 12 man die ik aan mag sturen. 2 daarvan hebben besloten mij niet te moeten of sowieso geen leidingevende te willen hebben. Ze zaten de afgelopen weken flink te stoken en dwars te liggen.
Gister heeft eentje me verteld dat ze beslotn heeft om daarmee te stoppen en me een kans te geven.
Dus ik ga weer met een beetje plezier richting me werk.
Klinkt bekend! (Al heb ik geen problemen met m'n mededocenten.)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ Bolletje, das vervelend zeg, maar fijn dat 1 daarvan je nu een kans wil geven, mss gaat die tweede dan ook wel om! Veel plezier in Egypte!

Kerstmarkten zijn als het mega druk is echt niets voor mij, afgelopen weekend in Aachen geweest en vond het beetje te druk.. gelukkig wel verder een leuk verblijf daar gehad!
Plaats reactie