Het is Zeeland gewordenJenny schreef:Morgen krijg ik te horen waar mijn veldwerkweek van mijn studie naar toe gaat. Ik ben benieuwd!
(Het wordt midden Nederland of Zeeland, dus niks exotisch.)

Het weekend daarna ga ik varen op de Oosterschelde.
Het is Zeeland gewordenJenny schreef:Morgen krijg ik te horen waar mijn veldwerkweek van mijn studie naar toe gaat. Ik ben benieuwd!
(Het wordt midden Nederland of Zeeland, dus niks exotisch.)
Dat hoop ik ook!menasil schreef:Hopelijk heb je beetje mooi weer Jenny zodat het lekker is buiten veldwerk te doen![]()
Ja dat is ook erger...ben ik het mee eensJenny schreef:Dat hoop ik ook!menasil schreef:Hopelijk heb je beetje mooi weer Jenny zodat het lekker is buiten veldwerk te doen![]()
Aan de andere kant: ik heb een goede regenjas, dus het komt hoe dan ook wel goed. Enige nadeel is dat er heel weinig douches zijn op de kamplocatie, dus dat je na nat geregend te zijn niet ff snel kan opwarmen. Ik denk dat ik snurkers in de slaapzaal erger vind dan regen!
Officieel de Achterhoek, maar daar ben ik alleen overdag. ik slaap in Arnhem.Jenny schreef:waar gaat jouw werkding heen?
Gelukkig is er vervoer voor mij geregeld en word ik na afloop afgeleverd bij hotel en die ochtend erna netjes opgehaaldJenny schreef:Bizzar, in NL 35 km van een congres vandaan.... Kun je net zo goed thuis slapen, want netwerken in de avonden kan dan niet.
Je komt terug naar Nederland, Sander?LaosFan schreef:Volgende bestemming is Parijs. Vandaag een vlucht vanuit KL naar Parijs.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten