wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
Nu in de filipijnen, echt geweldig, 1 daagje manila geweest en paar dagen donsal. Snorkelen met whalesharks en we hebben met 5 verschillende (en met 1 ,2 keer) kunnen snorkelen.. echt zulke gave beesten.
Tijdens het duiken 1 babymanta ray (1 meter wijd ongeveer) gezien, die ook nog een looping voor ons deed en ff over ons heen zwom zodat we de onderkant zo goed konden bekijken.
Mega vriendelijke mensen (wel een beetje vermoeiend de helo kinderen... )
We vragen echt constant af waar alle toeristen zijn, zelfs in donsal wat volgens de LP een prime tourist destination is zijn ze er echt weinig. Ik zou zeggen vlug allemaal naar de filipijnen..
Tijdens het duiken 1 babymanta ray (1 meter wijd ongeveer) gezien, die ook nog een looping voor ons deed en ff over ons heen zwom zodat we de onderkant zo goed konden bekijken.
Mega vriendelijke mensen (wel een beetje vermoeiend de helo kinderen... )
We vragen echt constant af waar alle toeristen zijn, zelfs in donsal wat volgens de LP een prime tourist destination is zijn ze er echt weinig. Ik zou zeggen vlug allemaal naar de filipijnen..
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
@ Tikva, dat klinkt goed!!!
ik heb whalesharks ook van dichtbij mogen zien. zo gaaf! Filipijnen staat nog op mijn wensenlijst maar ik weet er heel weinig van af. ik wacht dus op jou uitgebreide verslagen
mijn tas is gepakt. ik begin er echt een hekel aan te krijgen. Maar heb super veel zijn in NY, Nicaragua en Miami.
De online weerberichten zijn niet zo gunstig helaas. regen in NY en Nicaragua....
ik heb whalesharks ook van dichtbij mogen zien. zo gaaf! Filipijnen staat nog op mijn wensenlijst maar ik weet er heel weinig van af. ik wacht dus op jou uitgebreide verslagen

mijn tas is gepakt. ik begin er echt een hekel aan te krijgen. Maar heb super veel zijn in NY, Nicaragua en Miami.
De online weerberichten zijn niet zo gunstig helaas. regen in NY en Nicaragua....

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
@bolletjeom: Heel veel plezier alvast
EN ja tas inpakken is soms erg vervelend. Maar het ergste vind ik nog de was na afloop van de vakantie..
En Tikva; klinkt echt geweldig met walvishaaien te snorkelen
Alhoewel ik niet eens durf te snorkelen met een klein visje 

En Tikva; klinkt echt geweldig met walvishaaien te snorkelen

Voor mij Thailand en omringende landen gedurende iets meer dan 3 maand(geen vaste planning), dan Zuid-Afrika/Swaziland en dan Noord-India. Ik ben er volledig klaar voor 

Dit topic is al 10.000 keer bekeken! Een feestje waard?

Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Mijn weekendje Brussel over 2 weken wordt wss uitgesteld, ga nu wss in dat weekend een weekendje in de buurt van Apeldoorn wat trainingen volgen 
maar goed nu eerst morgen een weekendje Stuttgart!

maar goed nu eerst morgen een weekendje Stuttgart!
Ik stap vanavond op een boot, en kom daar zondag pas weer af. Eten en slapen doen we ook aan boord. Lekker varen en duiken! Dit is overigens in Zeeland.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Mijn volgende bestemming. Van een flat in Utrecht naar een huis met tuin in Den Dolder. Als we klaar zijn met klussen, lijkt daar zitten in de tuin vast ook als vakantie.
Met mijn laatste airmiles nog even een ticket naar Houston gekocht, vlieg ik morgen heen en volgende week woensdag weer terug thuis 

Greed isn't going anywhere. They should put that up on a billboard across Times Square!
- bolletjeom
- Reisexpert
we zitten nu in nicaragua. fantastisch land! ik zou hier kunnen wonen!!
op een avond al zitten spelen met nieuwe reis iedeeen. einde van dit jaar misschien een weekje rode zee? volgend jaar iran?
op een avond al zitten spelen met nieuwe reis iedeeen. einde van dit jaar misschien een weekje rode zee? volgend jaar iran?

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Ik zit daar dan ook.bolletjeom schreef: op een avond al zitten spelen met nieuwe reis iedeeen. einde van dit jaar misschien een weekje rode zee?
Voor volgend jaar nog geen plannen. Ik speel wel met het idee om in de herfstvakantie naar Istanbul te gaan. Maar eerst nieuw werk vinden, dan kan ik pas boeken.
- Kims
- Reisexpert
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
11 september Thailand - Bangkok en dan voor bepaalde tijd door Azie 
Kan niet wachten tot ik op 31 juli stop met werken

Kan niet wachten tot ik op 31 juli stop met werken

Morgen krijg ik te horen waar mijn veldwerkweek van mijn studie naar toe gaat. Ik ben benieuwd!
(Het wordt midden Nederland of Zeeland, dus niks exotisch.)
(Het wordt midden Nederland of Zeeland, dus niks exotisch.)
20 juni voor een weekje naar het zwarte woud in Duitsland. Verblijven in een gasthuis in Rust.