Rara, waar is dit???
Re: Rara, waar is dit???
De VS is goed. Dat was het simpele deel. Vandaar alleen punt voor de plaats 

New Orleans?Erik schreef:De VS is goed. Dat was het simpele deel. Vandaar alleen punt voor de plaats
New Orleans is goed! Dit is een typisch balkon dat je ziet in het French Quarter.
http://en.wikipedia.org/wiki/French_Quarter
Erg coole stad! Ben er voor Katrina geweest trouwens.....
Niet te vergelijken met de rest van de VS, en erg leuke kroegjes in Bourbon street (zie foto)
Bolletje 33
Erik 32
Tikva 20
Kohraya 17
Angrod 12
Jeroen 8
Laosfan 7
Evanerp 4
Hildo 3
Jmksprangers 3
Kaz 2
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Niet te vergelijken met de rest van de VS, en erg leuke kroegjes in Bourbon street (zie foto)

Bolletje 33
Erik 32
Tikva 20
Kohraya 17
Angrod 12
Jeroen 8
Laosfan 7
Evanerp 4
Hildo 3
Jmksprangers 3
Kaz 2
mister_missusbos 1
karinmartin 1
- Bijlagen
-
- img025.jpg (224.96 KiB) 350 keer bekeken
Er zat iets bekend in de foto. Het zijn ook waarschijnlijk de balkons. Die kom je niet zo vaak tegen. Ben er jaren geleden ook geweest. Maar dat is al meer dan 10 jaar gelden.Erik schreef:New Orleans is goed! Dit is een typisch balkon dat je ziet in het French Quarter.
Niet te vergelijken met de rest van de VS, en erg leuke kroegjes in Bourbon street (zie foto)![]()
Dat moet haast wel he, want naast die balkons staat er niks herkenbaars op foto 1. Nou ja, op een van die straatnaambordjes staat Royal Street, maar dat is op deze verkleinde versie volgens mij niet goed te lezen
. Heb ook nog een foto van een bordje waar "Hurrican City" op staat, maar dan had zelfs de grootste klojo deze vraag gelijk ingekopt, haha.
He Hildo, post effe een foto als je wat hebt (ik heb steeds minder om uit te kiezen
). Verkleinen tot 640x480 ofzo en dan toevoegen als bijlage (onder invoerscherm).

He Hildo, post effe een foto als je wat hebt (ik heb steeds minder om uit te kiezen

ja dat was ook wel een inkoppertjeErik schreef:Dat moet haast wel he, want naast die balkons staat er niks herkenbaars op foto 1. Nou ja, op een van die straatnaambordjes staat Royal Street, maar dat is op deze verkleinde versie volgens mij niet goed te lezen. Heb ook nog een foto van een bordje waar "Hurrican City" op staat, maar dan had zelfs de grootste klojo deze vraag gelijk ingekopt, haha.
He Hildo, post effe een foto als je wat hebt (ik heb steeds minder om uit te kiezen). Verkleinen tot 640x480 ofzo en dan toevoegen als bijlage (onder invoerscherm).

voor de foto ben ik bezig, ff kijken of het lukt.
Puntje voor het noemen van het land en een voor de stad.
- Bijlagen
-
- PICT001.JPG (58.37 KiB) 333 keer bekeken
Ik weet em effe niet, maar dank voor het plaatsen van de foto! Wacht effe op een hint 

Morgen avond komt er een hint.Erik schreef:Ik weet em effe niet, maar dank voor het plaatsen van de foto! Wacht effe op een hint
- bolletjeom
- Reisexpert
rusland, irkutsk?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Klinkt erg trefzeker.
Ik zat ook in die richting te denken, maar ben daar totaal onbekend.
China is mijn 2e keuze (groot land hé
).
Ik zat ook in die richting te denken, maar ben daar totaal onbekend.
China is mijn 2e keuze (groot land hé
- bolletjeom
- Reisexpert
nou, ik ben niet zo zeker van mijn zaak hoor...ben nooit in Irkutsk geweest :lol: Is een staaltje bluf hahaha....wanneer je zelf vol vertrouwen bent is de kans op een goede afloop groter 
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Het moet denk ik idd ergens in Azie zijn. Laat ik eens Tibet gokken (weet niet of Tibet mag als land...)
Ik denk gewoon iets oost-blok achtigs.. Wit-rusland?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletje heeft het correct. Het is idd in Irkuts en ze kwamen er heel veel voor. Nu nog steeds wel, maar je moet ff zoeken.
De stand:
Bolletje 35
Erik 32
Tikva 20
Kohraya 17
Angrod 12
Jeroen 8
Laosfan 7
Evanerp 4
Hildo 3
Jmksprangers 3
Kaz 2