Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Re: Café Verweggistan

Bericht door Erik »

WizardOfOss schreef:Misschien zou ik dat dan inderdaad maar eens moeten doen, volgende week was die toch?
We kunnen dan zelfs vanaf het zelfde station vertrekken :) Maar hoe is het nu met je , the Day After?
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Ach, nu komt langzaam aan het besef dat dat ik nu gewoon lekker in het drukke Taipei had kunnen zitten, ver weg van alle bullshit. Als ik nu gewoon de hele trip 24 uur had kunnen uitstellen...
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

WizardOfOss schreef:Ach, nu komt langzaam aan het besef dat dat ik nu gewoon lekker in het drukke Taipei had kunnen zitten, ver weg van alle bullshit. Als ik nu gewoon de hele trip 24 uur had kunnen uitstellen...
Bel je baas en laat hem een ticket boeken voor morgen? Of heb je je koffer alweer uitgepakt?

Zelf ben ik niet zo heel productief wat leren betreft dit weekend.... Wel heb ik (eindelijk) mijn fotosite eens geupdate (paar nieuwe foto's) en wat schoonheidsfoutjes weggepoets.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

brak van een feestje van gister. en dat terwijl we niet drinken. Gewoon laat geworden, te veel lekkere dingen gesnaaid, slecht geslapen en te lang blijven liggen.
Ik kom net onder de douche vandaag en ga maar eens naar buiten. even kijken of frisse lucht wat leven in me wil blazen..
pompoensoepje maken zo en dan vanavond naar de film The american in het filmhuis. ben benieuwd
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
bolletjeom
Reisexpert

had een leuke dag. nu een kut humeur door een sneue actie van iemand. Voorlopig geen zin meer om nog achter de compu te zitten.
Baal ongelooflijk dat ik mijn zeer spaarzame vrijetijd vanochtend weggegooid heb om iets te doen wat niet gewaardeerd wordt. Wijze les! ik ga voortaan weer leuke dingen doen in mijn weekend met de mensen die om me geven ipv dat ik zeg dat ik op zondag te druk ben omdat ik me verplicht voel iets te doen voor een ander.....
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:had een leuke dag. nu een kut humeur door een sneue actie van iemand. Voorlopig geen zin meer om nog achter de compu te zitten.
Baal ongelooflijk dat ik mijn zeer spaarzame vrijetijd vanochtend weggegooid heb om iets te doen wat niet gewaardeerd wordt. Wijze les! ik ga voortaan weer leuke dingen doen in mijn weekend met de mensen die om me geven ipv dat ik zeg dat ik op zondag te druk ben omdat ik me verplicht voel iets te doen voor een ander.....
Klinkt bekend.... Ondanks dat zit ik toch weer te leren en heb ik bijna weer een hfd af.
bolletjeom
Reisexpert

respect dat je zit te leren!!! terwijl je niet eens weet of je aan de studie mag!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:respect dat je zit te leren!!! terwijl je niet eens weet of je aan de studie mag!
tnx, die opmerking had ik ff nodig.....
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik lag er vandaag om 04.30 uur in en heb gisteren aardig wat flesjes weg getikt samen met een paar vrienden (2 kratten van 24 met z'n 2-en ofzo). Nu dus niet zo heel fit... Morgen nog een dag werken en dan zou het heel goed kunnen dat ik voorlopig een paar weken me ga voorbereiden op mijn reis en mogelijkheden in Azië.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

ben ik de enige die hier nog zomertijd ziet staan naast de berichten??? nu staat er dat ik om 16.21 pas onder de douche vandaan kwam. Ik schaamde me al lichtelijk voor 15.21 dus voor alle duidelijkheid. Het was dus voor vieren *) ;)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Je bent niet de enige....

Heel zachtjeaan ben ik weer geld binnen aan het harken voor de goede doelen die ik wil steunen in Azië tijden mijn reis. Altijd leuk om te doen.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Je moet de tijd zelf aanpassen, bij gebruikerspaneel --> foruminstellingen --> wijzig persoonlijke instellingen
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

heb vandaag mijn laatste verhalen van mijn oude weblog over gezet naar mijn eigen gemaakte site, wat was dat een werk zeg. gisteren de verhalen van mijn eerste reis gedaan, was daar bijna een dag mee bezig.
dus toen ik klaar was maar eens begonnen met het lezen in columbusmagazine nr 17 voorjaar 2009 loop gewoon 2 jaar achter!!! haha. maar krijg nu echt wel direct weer zin om weg te gaan door het lezen van de verhalen en omdat ik het hier in nl maar fris vind bij mijn ouders thuis.

viel mij al een tijdje op dat er nog de zomertijd bij de berichten staat, maar ik erger mij er niet aan.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
bolletjeom
Reisexpert

Je moet de tijd zelf aanpassen, bij gebruikerspaneel --> foruminstellingen --> wijzig persoonlijke instellingen
Dat is suf. je zou toch verwachten dat een beetje profesionele site zorgt dat zijn forum mee gaat met zomer en wintertijd *)
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

was van de week bij de bank en vroeg ik mijn creditcard afschriften ook online tegenwoordig kon raadplegen of dat ze naar me konden mailen. nou mooi dus nog niet. ook zo iets..
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Plaats reactie