Kerst en Nieuwjaar in Sydney
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Slaapplaats oud & nieuw in Sydney
Ben bang dat je inderdaad al te laat bent. Dit komt ook omdat de Aussies zelf ook rond die tijd vakantie hebben dus veel accomodatie in Sydney boeken. Ik heb zelf in juli een paar jaar terug daar accomodatie proberen te krijgen en toen was het al heel moeilijk. Uiteindelijk is het gelukt maar wel voor de hoofdprijs. Sommige mensen die gaan erheen en blijven er niet slapen en blijven daardoor 24 uur op en gaan daarna weer verder reizen. Misschien kun je een oproep proberen te plaatsen via http://www.gumtree.com.au
-
- Reisexpert
Of misschien kun je couchsurfing proberen?
Daar weet Globeskater alles van : )
Daar weet Globeskater alles van : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Couchsurfing is te doen, alleen moet je wel voor een goed profiel en een goede request zorgen..
Ik heb vorig jaar een aantal mensen in Sydney gehost, wat ontzettend leuk was.. we hadden een oud en nieuw feestje weer bij iemand anders thuis..
Nadeel is dat er ontzettend veeel mensen op zoek zijn naar een couch, vandaar dat je moet opvallen.. Ik heb meer dan 100 aanvragen gehad voor mensen die wilden komen slapen..
Ik wist niet hoe ik moest gaan kiezen tot ik een zeer leuke aanvraag van 2 Belgische jongens kreeg die vol humor zat, ik moest lachen om die mail en besloot hun 2 te gaan hosten en daarna besloot ik dat ik alleen Nederlandstaligen voor oud en nieuw wilde.. je moet ergens op selecteren..
Als je zelf een auto huurt of een campertje hebt lijkt het mij ook niet heel moeilijk om bij een parkje in 1 van de wijken te parkeren.. daarnaast heb ik van meerdere mensen gehoord die op Bondi Beach in slaap zijn gevallen..
Ik heb vorig jaar een aantal mensen in Sydney gehost, wat ontzettend leuk was.. we hadden een oud en nieuw feestje weer bij iemand anders thuis..
Nadeel is dat er ontzettend veeel mensen op zoek zijn naar een couch, vandaar dat je moet opvallen.. Ik heb meer dan 100 aanvragen gehad voor mensen die wilden komen slapen..
Ik wist niet hoe ik moest gaan kiezen tot ik een zeer leuke aanvraag van 2 Belgische jongens kreeg die vol humor zat, ik moest lachen om die mail en besloot hun 2 te gaan hosten en daarna besloot ik dat ik alleen Nederlandstaligen voor oud en nieuw wilde.. je moet ergens op selecteren..
Als je zelf een auto huurt of een campertje hebt lijkt het mij ook niet heel moeilijk om bij een parkje in 1 van de wijken te parkeren.. daarnaast heb ik van meerdere mensen gehoord die op Bondi Beach in slaap zijn gevallen..
-
- Reiziger
Hoi!
Ik zit in die periode ook in Sydney en ik zit dus ook met hetzelfde probleem! (Ik kom zelf 11 December aan).
Hebben jullie al een oplossing gevonden? Want dan zou ik die graag weten!!
Edit: Misschien kunnen we tegen die tijd samen een camper oid huren? Wat hierboven word gesuggereerd.

Hebben jullie al een oplossing gevonden? Want dan zou ik die graag weten!!

Edit: Misschien kunnen we tegen die tijd samen een camper oid huren? Wat hierboven word gesuggereerd.
-
Qreply
Tammy,
Ik zou heel graag willen weten of je al een slaapplek heb kunnen vinden voor oud & nieuw?
Ik ben nu een week in australie, ik reis langs de oostkust, en wil natuurlijk ook heel graag oud & nieuw in sydney vieren.
Ik zou heel graag willen weten of je al een slaapplek heb kunnen vinden voor oud & nieuw?
Ik ben nu een week in australie, ik reis langs de oostkust, en wil natuurlijk ook heel graag oud & nieuw in sydney vieren.
Ik heb inmiddels een hostel gevonden in Sydney voor de periode rond &nieuw: http://www.sydneybackpackers.com/
Geen idee of ze nu nog plek hebben.
Geen idee of ze nu nog plek hebben.
-
- Reiziger
Hoi Suzannebruseker, ik zag dat je me ook op Deviantart hebt geprobeerd te benaderen.. Ik had de afgelopen dagen even geen tijd om te reageren.. Ik heb nog geen verblijfplaats voor O&N. Jij inmiddels al iets gevonden?