Ik hoop voor je dat alles volgeboekt raakt !!
Wat een leven..reizen voor je werk..een droom!

Absoluut!! maar het is wel heel pittig werk hoor!! vergis je niet.....maar het verslaat een kantoorbaan met mijlenWat een leven..reizen voor je werk..een droom!
Wow cool, gefeliciteerd!Larissa schreef:2 oktober naar Zuid Afrika en daar trouwen
kohraya schreef:Deze zomer 4 weken naar Zuid Afrika en Mozambique. Beestjes kijken boven en onder water.
... en alvast een dikke proficiat voo Larissa
En voor volgend jaar: anderhalve week duiken in Schotland. Ik heb een boot afgehuurd en ga met 12 anderen naar Scapa Flow!Jenny schreef:Goed dat je ingedeeld bent!
Mijn volgende bestemming gaat Nederland worden, ik weet alleen nog niet wanneer![]()
Dus:
- voorlopig Leeds
- een halve dag Nederland
- vanaf 21 mrt naar Indonesie (Bali/Sumba/Alor)
- eind mei een weekje naar Dubrovnic
- eind juni een weekje naar Cornwall
- juli/aug Z-Afrika en Mozambique?
Update 2: Ook die eerstvolgende trip is nu geboekt, ik heb nog lang lopen twijfelen tussen zelfstandig naar Hong Kong of een groepsreis naar Syrië, en kwam daar eigenlijk domweg niet uit. Toen bleek dat de broer van een vriend van me ook wel interesse had in een korte trip, en hij had wel een duidelijke voorkeur, probleem opgelost. Zojuist heb ik dus voor eind april een vlucht naar Hong Kong geboekt (helaas wel iets prijziger dan die €349 die ik eerder had gezien), met een stopover van een dag in Dubai. Nu alleen nog even kijken hoe we de 7 resterende dagen gaan verdelen over Hong Kong en Macau...WizardOfOss schreef:Update: Canada staat uiteraard nog steeds, maar begin november ga ik ook nog een weekje naar Las Vegas, op de vakantiebeurs kwamen we een aanbieding tegen die we niet konden laten schieten...WizardOfOss schreef:... Canada geboekt bla bla bla....Iran of Syrië bla bla bla...
Nu zou ik nog steeds in het voorjaar nog een weekje weg willen, het oorspronkelijke idee voor een groepsreis door Syrië was dan toch de voornaamste optie. Echter, met nog een goede maand voor de boeg zijn er pas 4 boekingen, met mij erbij zitten we dan nog pas op de helft van het minimum, iets zegt me dat dat dus niet door zal gaan. Een reis naar Iran is al wel een paar boekingen verder, dat zijn echter allemaal 70+'ers, dan val ik toch een beetje uit de toon. Bij toeval kwam ik echter een compleet ander maar zeker zo interessant alternatief tegen: een retourtje Hong Kong voor slechts €349! Nu maar hopen dat m'n baas me kan missen...
Toch wel decadent, reeds twee reizen geboekt, maar ondertussen nog bezig m'n eerstvolgende trip uit te zoeken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten