Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Ik dacht altijd dat die in 't zwart zonder de belletjes de Karen stam waren (de grootste stam die ook weer onderverdelingen heeft zoals de langnekken) ... 'Dacht' ik hé
En laat ik dan maar Thailand zeggen, gewoon omdat het nog niet genoemd is
Stadje ... klinkt klein ... Pai?
Erikb Heeft iets goed gegokt in Azie!!!
Het is in Vietnam
Laos fan zat goed met Hmong...behalve dat er hier 3 substammen van de Hmong te zien zijn.
weet iemand nu nog het stadje misschien? en/of die subgroepen.
(ik weet dat veel van jullie er geweest zijn....)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
bolletjeom schreef: Erikb Heeft iets goed gegokt in Azie!!!
Het is in Vietnam
Laos fan zat goed met Hmong...behalve dat er hier 3 substammen van de Hmong te zien zijn.
weet iemand nu nog het stadje misschien? en/of die subgroepen.
(ik weet dat veel van jullie er geweest zijn....)
Zie je nou bolletje.....je kunt beter gericht gokken dan zeuren over bergen enzo, haha . Stadje? Ehhhh, het zal wel geen Hanoi ofzo zijn. Hue heb ik wel eens langs zien komen
ErikB schreef:Volgens mij fout, maar ik gok toch maar effe Heidelberg, Duitsland.
Not even close! De plek begint pas de afgelopen jaren populairder te worden maar ik ga er even vanuit dat er vast al wel mensen op bezoek zijn geweest/ervan hebben gehoord.
Tikva schreef:Ziet er inderdaad erg interessant uit. Geen idee van de plek maar het doet me denken aan India?
Is dat wel in de buurt?
India is zelfs goed voor een punt!
Ik zal trouwens nog een detail toevoegen van de poort van het paleis, wellicht dat iemand dan een idee heeft. Anders heb ik nog wel een tipje, maar daar kijken we morgen wel naar.
Bijlagen
IMG_1121.jpg (142.26 KiB) 320 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Tom83 op 09 dec 2008 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.