Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
We wilden even een weekendje weg. Gewoon 1 nachtje in een hotel zodat je ook werkelijk even weg bent. Eigenlijk wilde we naar de kust maar daar kostte een dormbed net zoveel als zometeen een bed in een 4 sterren Golden Tulip hotel
En we wonen niet ver van de Veluwe maar in het Nationale Park zelf komen we eigenlijk nooit en het kröller-Müller museum hebben we ook nog nooit gezien.
Op reis kwamen we vaak mensen tegen die dat het mooiste vonden van Nederland...dus moesten we zelf ook maar eens gaan kijken.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Morgen dan maar aan mn vrienden vertellen dat ik al bijna weg ga (nou ja, bijna...)
Doe het liever niet maar m´n moeder had het over een afscheids etentje ofzo, ik heb wel honger
las trouwens dat ze in engeland bezig zijn met een anti-jetlag pilletje. is nog niet te koop maar nog in ontwikkeling. Je biologische klok gaat er sneller of juist langzamer van lopen. Best vaag. Weet nie of ik daar wel een pilletje voor wil slikken, klinkt wat onnatuurlijk/ben niet echt een fan van pillen bikken.
pfff, ik moet een gans weekend werken. straks van 14 tot 22.30 , zaterdag van 7 tot 14 en zondag van 13.30 tot 22.30u. pfff, vrij demotiverend als je weet dat je eind deze maand terug aan het stempelen moet.
Gisteren mijn eerste les spaans gehad. 't is misschien dan wel anders als Zuid-Amerikaans spaans maar dan kan ik toch al iets he.
ik ga dit weekend lekker uitrusten en acco boeken voor Malta. als ik in Breda geweest was had ik kasteel wel willen bezoeken maar dit weekend ben ik daar niet vanavond heb ik een pannenkoeken feestje bij iemand thuis voor 50 man ofzow.. dus ben benieuwd..