Tips voor goedkope Citytrip Londen

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Erik
Site Admin

Re: Hotel London

Bericht door Erik »

Weet niet meer precies waar dit hotel zit maar vond het best okay voor deze prijs.
Het ligt in ieder geval bij een metro station zodat alles gemakkelijk te bereiken is.
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

goede budget optie is hotel Meridiana, vlakbij Kings Cross.
http://www.hotelmeridiana.co.uk/

Wil je iets duurder.
Euro hotel in dezelfde buurt
http://www.eurohotel.co.uk/

Ik kan ze beiden aanbevelen
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Meridiana zit er goed uit! Ik dacht hem op booking.com ook gezien te hebben.

Over Hammersmith twijfel ik nog, maar ook die gaat op de lijst :)

Eurohotel is wel meteen stuk duurder volgens mij maar die schrijf ik ook even op.

Dank alvast voor de tips! :D

En mijn don'ts:
Corner House Hotel (gewonnen, heel duur maar het totaal niet waard)
Hyde Park Towers Hotel (vreselijke badkamer, bedden waren wel ok maar zou er niet weer heen gaan)
flip72
Reiziger

Bericht door flip72 »

Voor het werk gaan we meestal naar Holiday Inn - Royal Docks.
Niet al te duur en dicht bij de metro.
Bezoek ook eens mijn website:
http://www.dutchbackpacker.nl
ketting
Reisexpert

Bericht door ketting »

Club quarters st. Pauls? Goed hotel, dichtbij metro's circle-line en central/district-line. Wellicht wel aan de prijs.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Holiday Inn is idd ook een keten om even in de gaten houden.

Club quarters st. Pauls is idd aan de hoge kant. 139 pond per kamer zag ik. Dat betaal ik liever niet.

In principe gaat het toch alleen om er te slapen. Al gaan we waarschijnlijk 2 weken dus hoop dat dat ook kan met de hotels en we niet moeten verkassen oid. Sommige hotels hanteren een maximum verblijf.
Ermin

Qreply

Bericht door Ermin »

*O* tnx Erik

Update moderator: Graag gedaan
Laatst gewijzigd door Erik op 12 jul 2011 13:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

I love London!!! Ik weet niet of je inmiddels hebt geboekt, maar het Strand Palace hotel is ook zeker een aanrader ^O^ Vlakbij Covent Garden, een Starbucks down the road en de Theems letterlijk om de hoek, heerlijk voor een avondwandeling!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Zjaccan

Bagage opslag Londen

Bericht door Zjaccan »

Ik ga in Feb. via Londen naar Kuala Lumpur met AirAsia. Nu hebben we ruim van te voren ook al de tickets naar Londen Stansted geboekt met Easyjet.
Gisteren kreeg ik van AirAsia een berichtje dat de vluchten naar Kuala Lumpur niet meer vanaf Stansted maar vanaf Gatwick gaan vertrekken.
Opzich geen probleem - met de Easybus ben je goedkoop van Stansted naar Londen en van Londen naar Gatwick (totaal 10 pond).
MAAR: het plan was om een paar uur in Londen door te brengen, aangezien de vlucht pas laat gaat, en onze backpacks konden we op Stansted laten. Helaas gaat dat nu niet door, maar we zien het ook niet zitten om met de bakckpacks door Londen te banjeren...

Iemand ideeën?
menasil
Reisexpert

Re: Bagage opslag Londen

Bericht door menasil »

Bagageopslag kan op treinsstation St.Pancras/Kings Cross. Weet even de prijs nietmeer uit het hoofd, kan vanavond thuis kijken voor je.
Zjaccan

Bericht door Zjaccan »

Dat zou erg goed uitkomen! Ik hoor het graag van je! Zeker weten dat deze nog aanwezig is? :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik heb mijn bagage op Victoria Station een paar uur gestald voordat ik de bus naar het vliegveld nam.

Er zijn op meerdere stations plekken waar je je bagage kan achter laten. Dit kost 8,50 pond voor de eerste 24 uur.

Via onderstaande link heb je een overzicht van alle locaties waar je bagage kan opslaan in London:
http://www.left-baggage.co.uk/locations.php
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Zjaccan schreef:Dat zou erg goed uitkomen! Ik hoor het graag van je! Zeker weten dat deze nog aanwezig is? :)
Eind december nog wel en op dat station is er altijd 1 bagageoffice die zeer goed loopt omdat het internationaal station is :)

Maar goed ik hoef niet meer te zoeken naar het kaartje, want globeskater heeft al antwoord gegeven ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik heb nog niet gereserveerd, maar er zijn meer mensen die iets hebben aan deze tips dus blijf ze vooral posten :D
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

www.excess-baggage.com is de website van het bagagedepot op de diverse treinstations in Londen. Hier vind je achtergrond informatie etc. Je wordt uiteindelijk hier en daar ook doorverwezen naar de hier boven genoemde website.

Ik betaalde eind december 2011 8 pond per tas dus het is iets duurder geworden. Dit was op Kings Cross.
Plaats reactie