Ik hoop dat door een paar vragen te stellen ik uiteindelijk een realistische planning kan maken!
Jenny, is jou ervaring dat dit met alle vluchten vanaf Flores is?Ook vallen vluchten soms 'zomaar' uit, vandaar m'n suggestie om van oost naar west te reizen opdat je niet strandt.
Om niet op Flores vast te komen zitten heb ik nu een oost naar west planning gemaakt van Maumere naar LB en dan met de boot naar Lombok (en dan door naar Bali). Ik heb dan 10 dagen om van Maumere in Labuan Bajo te komen. Dan 3 dagen met perama naar Lombok varen, en 2 dagen om in Den Pasar te komen (op de 2e dag vliegt mn vriend dan weer naar Kuala Lumpur). Kan dit zonder stress of is het te krap?
Dan nog een algemeen vlieg vraagje. Vliegen is met name extra druk aan het einde van de ramadan toch? is dat alleen de laatste paar dagen of ook al een week daarvoor (of eerder nog)? En is de kans groot dat vliegen dan problemen oplevert ivm uitvallende/overboekte vluchten of is het met name lastig om last minute een ticket te krijgen maar verder goed te doen?