Drie weken naar Indonesie

Stel hier je vragen over Indonesië.
Joost92

Re: Drie weken naar Indonesie

Bericht door Joost92 »

Guesthouse in Bogor is gelukt uiteindelijk (via de mail). Prachtige lokatie, maar daar houdt het wel op. Houd er rekening mee dat het echt vrij ver uit Bogor ligt, best een avontuur om heen/terug te komen. Als je hier enkel heen wilt om te relaxen is het prima, wil je echter dingen doen ik bogor dan zou ik je een guesthouse dichterbij aanraden..

Succes! mocht je meer vragen hebben roep maar!
Daan
Wereldreiziger

Bericht door Daan »

Super, dank voor je reactie! In Bogor willen we echt wat van de omgeving zien qua natuur en het lokale leven. Dus ik vermoed dat je dan buiten het centrum net wat beter zit. Ongetwijfeld willen we nog een keer een middag de botanische tuinen verkennen. Maar verder hebben we (nog) niets op het wensenlijstje staan voor bezienswaardigheden in het centrum van Bogor zelf.

Goed dat het rechtstreeks via hen gelukt is. Wij willen ons guesthouse voor de eerste 2 nachten vooraf regelen, zodat we even kunnen acclimatiseren. Het nadeel is dat je dan zeker een vaste prijs betaald. Op internet zag ik voor dit guesthouse de prijs per kamer van 50 USD per nacht. Op hostelbookers kost een 2pk echter rond de € 27,-. Wij hebben echter nog geen ervaring met hostelbookers, dus daar dubben we nog even over door. Als er mensen op het forum zijn die ervaringen hierover willen delen, heel graag!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Niks mis met hostelbookers en hostelworld. Meestal is er een aanbetaling van 10% en betaal je de rest ter plekke.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik heb hostelbookers voor mijn reis door Polen veel gebruikt, bijna alles daar geboekt toen. Goede ervaringen mee.

Een keer toen was het reserveringssysteem van een hostel kapot ofzo en toen was er dus een overboeking was ontstaan. Ik was toen door het hostel zelf al naar elders overgeboekt. Hostel was erg slecht gereviewed dus uiteindelijk zelf maar wat geregeld. Ik had alleen wel al een deposit betaald. Dit heeft hostelbookers (nadat ik ze gemaild had) teruggestort :) Ging allemaal heel goed!
Joost92

Bericht door Joost92 »

Klopt, hostelworld & hostelbookers is allemaal prima! Ik kan je agoda ook aanbevelen, veel goede aanbiedingen en bijna altijd goedkoper dan terplekke boeken.. Dit is echter wel wat meer voor "luxere" hotels, dus niet echt hostels..
Plaats reactie