Excel checklist voor wereldreis

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Steveh
Reiziger
Contacteer:

Re: Excel checklist voor wereldreis

Bericht door Steveh »

Ik niet, maar als jij hem op AroundtheGlobe.nl knal, zou je dat vást ergens bij kunnen houden, lijkt mij?
Mijn website; http://www.steveh.nl
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Steveh schreef:Ik had trouwens meer feedback verwacht.
Ik ben nog niet naar mijn ouders geweest, waar een computer met uitgebreide officedingetjes staat. Maar mijn feedback komt zeker nog hoor (is het niet deze week, dan komt het na onze vakantie, eind augustus :P)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Reismeis schreef:
Steveh schreef:Ik had trouwens meer feedback verwacht.
Ik ben nog niet naar mijn ouders geweest, waar een computer met uitgebreide officedingetjes staat. Maar mijn feedback komt zeker nog hoor (is het niet deze week, dan komt het na onze vakantie, eind augustus :P)
als ik dit zo lees is het misschien een idee om het niet microsoft office gebonden te maken? maar dus .ods. Of is dit heel veel extra werk 8)7
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Je zou het zelfs misschien zo kunnen uploaden bij Google Docs?

Anders kun je het ook als bijlage in dit forum zetten, dan kun je ook het aantal downloads meten. Dat er nog niet zoveel feedback is komt ongetwijfeld door de vakantie in combinatie met het mooie weer dan zitten er minder mensen achter de computer.
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Ik heb er even mee gewerkt en ik mis eigenlijk 1 functie :)
kan je het mogelijk maken dat je door een vinkje een prijs mee kan laten tellen in je budget ja of nee.

Denk dat dit niet heel duidelijk is dus zal proberen uit te leggen hoe ik hier op kom:

Voor de aanschaf van de spullen heb ik mijzelf een bepaald budget gegeven, hier uit heb ik bijvoorbeeld al men backpack van betaald. (dit geld komt van mijn spaarrekening)
Nu koop ik ook tussendoor producten zonder dat ik hiervoor geld van mijn spaarrekening haal maar gewoon met men lopende rekening dus haal ik dit niet van mijn budget af. maar aan het eind van de rit ben ik stiekem toch wel benieuwd hoeveel het nou in totaal gekost heeft ;)

Ter voorbeeld hoe ik het voor me zie:
voorbeeld.PNG
voorbeeld.PNG (9.44 KiB) 561 keer bekeken
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wordt hier nog mee/aan gewerkt? Ik ben vanaf volgende week weer aan het werk en dan kan ik de checklist even uitproberen. Het bleef er steeds bij..
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Plaats reactie