Reisfoto's
Re: Reisfoto's
Ik wist niet dat het de bedoeling was
Maar ik zal nog wel een keer zoeken naar een foto. Ik heb afgelopen maanden een keer op de voorkant van een lokaal magazine in mijn woonplaats gestaan. Die foto zal ik nog wel een keer inscannen als ik in Nederland ben. Ik sta daar ergens in China op een stadsmuur.

Maar ik zal nog wel een keer zoeken naar een foto. Ik heb afgelopen maanden een keer op de voorkant van een lokaal magazine in mijn woonplaats gestaan. Die foto zal ik nog wel een keer inscannen als ik in Nederland ben. Ik sta daar ergens in China op een stadsmuur.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Bij deze nog wat ATG gezichten:bolletjeom schreef:Het achterliggende idee van dit topic was dat we de gezichten achter de namen zouden leren kennen
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... a6dad54a59
En als toetje een plaatje van mezelf:
- Bijlagen
-
- IMG_1224.jpg (38.06 KiB) 622 keer bekeken
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Goed, ik zal ook maar eens dan. Afgelopen tripje in Israël:
Hey Myrte, leuk dat je ook je foto geplaatst hebt!myrte schreef:Goed, ik zal ook maar eens dan. Afgelopen tripje in Israël:
Blijft verbazen dat je geen beeld van iemand kunt maken aan de hand van berichten op het forum. Ben nu ook erg benieuwd naar de foto's van Laosfan waar hij wel op staat, want hoorde van Bolletjeom dat ze een ATG ontmoetingsdag op lokatie heeft gehad met Laosfan en nu als enige weet hoe hij er uit ziet.
- bolletjeom
- Reisexpert
ja, ik baal nog dat ik mijn camera toen niet mee heb genomen 
wie overigens erg nieuwsgierig is. wanneer zijn naam bij je bekend is of zijn activiteiten in Nederland is er zeer makkelijk een foto van hem te googelen

wie overigens erg nieuwsgierig is. wanneer zijn naam bij je bekend is of zijn activiteiten in Nederland is er zeer makkelijk een foto van hem te googelen

Ik heb net een poging gedaan maar ik weet nog steeds niet hoe ik foto's moet verkleinen (de bestanden). Later misschien nog een poging 

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Hmm heb jij ook een blog bij Around the Globe? Ik zou namelijk zweren dat ik je foto vandaag al eerder gezien heb..
Is meteen een mooie foto als profiel foto hier op het forum!
Is meteen een mooie foto als profiel foto hier op het forum!

Ik heb geen blog. Maar het is ook de profielfoto van mn hyves en facebook. Lijkt me sterk dat je die gezien het overigens. Ben nu wel benieuwd.
ik betwijfel of erik de hele foto eerder heeft gezien of gewoon je gezicht herkent....omdat het hier je avatar is 

- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik zie dat ik hier ook nooit iets geschreven heb, bij deze dus:
Hier ben ik in Australië, Japan en Fiji (mijn top-3!!)
(grotere afbeeldingen:
Groetjes van Nienke
Hier ben ik in Australië, Japan en Fiji (mijn top-3!!)
(grotere afbeeldingen:
Groetjes van Nienke
Laatst gewijzigd door Nienke Krook op 21 apr 2010 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Ik zal me ook even bekend maken! In Noorwegen bij de Hardangerjøkulen (Gletsjer) in augustus 2009. Beetje donker maar ik ben het echt! 

- Bijlagen
-
- P1040371Klein.jpg (88.42 KiB) 440 keer bekeken
- LadyHeather
- Reisexpert
Leuk om foto's te zien van iedereen! Ik zal ook ff de standaard 3 foto's plaatsen
als t me lukt...
mn eerste weekje snowboarden, ik wil meer!!!
klassiekertje bij Bromo...
Een vriendin van mij kwam bij de kinderdag ook een hele groep kinderen tegen waar ze mee gewerkt had. Gevolg: honderd keer op de foto
(en ik moest er natuurlijk ook bij)

mn eerste weekje snowboarden, ik wil meer!!!
klassiekertje bij Bromo...
Een vriendin van mij kwam bij de kinderdag ook een hele groep kinderen tegen waar ze mee gewerkt had. Gevolg: honderd keer op de foto

Laatst gewijzigd door LadyHeather op 18 jan 2011 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Selalu mencari...
- bolletjeom
- Reisexpert
ladyheather = anouk ?!
Leuk hoor om een gezicht bij de naam te zien!
Leuk hoor om een gezicht bij de naam te zien!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- LadyHeather
- Reisexpert
ladyheather = Arda
Laatst gewijzigd door LadyHeather op 18 jan 2011 11:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Selalu mencari...