wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door LaosFan »

Het is geen familiebezoek.

:)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

LaosFan schreef: Morgen Kerkrade, telt die ook? ;)
Ik zit in Heerlen, om de hoek dus. *)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Dan zaten we dicht bij elkaar want ik was bij Roda JC - PSV en daarna zijn we nog door Heerlen gereden en later binnendoor naar het dorpje Mechelen waar ik wat op moest halen. Prachtige omgeving met mooie heuvels en hele mooie dorpjes. Echt een bijzonder stuk van ons land. Vanuit Mechelen zijn we naar Margraten gereden waar we kort op het Oorlogskerkhof hebben rondgelopen. Indrukwekkend. Daarna via Maastricht weer de snelweg op en naar huis.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

dat is zeker een regio die genoemd mag worden bij "de mooie dingen van Nederland"
ik heb er in 2006 een paar dagen rond gereden met mijn campertje en je waant je daar al echt in het buitenland!
ik heb 2 jaar in Maastricht gewoond en toch wist ik niet dat het er zo dicht mij nog eens 10 keer mooier was!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

LaosFan schreef:Dan zaten we dicht bij elkaar want ik was bij Roda JC - PSV
Daar was mijn broer ook... Het Parkstad stadion is 15 min lopen vanaf mijn ouderlijk huis.

Maar als we dan toch dingen in Nederland gaan beschrijven >:)

Morgen heb ik een dagje vrij en ga ik een cursus doen in Weert en duiken in Thorn, het witte stadje. Gisteren heb ik overigens voor het eerst een kijkje ONDER het ijs genomen, het was KOEL!!!!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Leuk! Duiken lijkt me ook erg mooi om een keer te doen. Maar nu ga ik erg off topic.

Mijn volgens bestemming is nog onbekend (buiten Volendam en Wallonië om). Misschien nog een stad in Nederland of Vlaanderen of misschien in het Ruhrgebied.
den11

Bericht door den11 »

Onze volgende reis zal gaan naar de Filippijnen, voor 3 maanden, alles op eigen houtje.
Mooie natuur, stranden, eilanden, vriendelijke mensen en het toerisme is hier nog niet echt op gang gekomen.
Wij zijn ons al flink aan het verdiepen en hebben er ongelooflijk veel zin in.
Onze vorige reizen gingen naar Thailand (meerdere keren), Indonesie, Maleisie, Laos en Cambodja.

Groetjes, Dennis B.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Mooi vooruitzicht Dennis B.! Veel plezier.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb weer een aantal tripjes geboekt :)

Eind april ga ik een mini-live aboard doen, een paar dagen duiken vanaf en overnachten op een boot dus.

Eind juni ga ik naar Cornwall in het zuidwesten van Engeland
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

WizardOfOss schreef:... Canada geboekt bla bla bla....Iran of Syrië bla bla bla...
Update: Canada staat uiteraard nog steeds, maar begin november ga ik ook nog een weekje naar Las Vegas, op de vakantiebeurs kwamen we een aanbieding tegen die we niet konden laten schieten...

Nu zou ik nog steeds in het voorjaar nog een weekje weg willen, het oorspronkelijke idee voor een groepsreis door Syrië was dan toch de voornaamste optie. Echter, met nog een goede maand voor de boeg zijn er pas 4 boekingen, met mij erbij zitten we dan nog pas op de helft van het minimum, iets zegt me dat dat dus niet door zal gaan. Een reis naar Iran is al wel een paar boekingen verder, dat zijn echter allemaal 70+'ers, dan val ik toch een beetje uit de toon. Bij toeval kwam ik echter een compleet ander maar zeker zo interessant alternatief tegen: een retourtje Hong Kong voor slechts €349! Nu maar hopen dat m'n baas me kan missen...

Toch wel decadent, reeds twee reizen geboekt, maar ondertussen nog bezig m'n eerstvolgende trip uit te zoeken :@
myrte
Wereldreiziger

Bericht door myrte »

Eerst in maart naar Indonesië.
En ondertussen ben ik samen met een vriend uit Engeland voorzichtig aan het speculeren over een wereldreis. Maar ik moet eerst nog maar zien of ik wel een (half) jaar onbetaald verlof kan krijgen.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik ga donderdag een weekendje schaatsen kijken in Erfurt, Duitsland

in april wss nog een weekje noorwegen maar eerst even kijken of we gratis acco hebben of niet..

wat wel grappig is dat als het eind februari is, paps en ik samen al een maand in buitenland zijn geweest met alleen maar korte ttripjes..
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

myrte schreef:Eerst in maart naar Indonesië.
En ondertussen ben ik samen met een vriend uit Engeland voorzichtig aan het speculeren over een wereldreis. Maar ik moet eerst nog maar zien of ik wel een (half) jaar onbetaald verlof kan krijgen.
Je moet ook gewoon ontslag nemen. Bij mijn laatste werkgever wilde een collega ook half jaar onbetaald verlof, kreeg hij niet. Ik nam ontslag en werd het wel aangeboden, muahaha. Geweigerd natuurlijk. Maar de moraal: je laat een wereldreis toch niet voorbijschieten doordat je werkgever geen onbetaald verlof verleent, beetje spanning erin gooien :)
patricia
Wereldreiziger

Bericht door patricia »

Joepi ,wij hebben weer nieuwe vliegticketten!! *O*
Na Alaska in mei en Estland in oktober..
vertrekken we 26 november naar Kaapstad.
Weeral een heleboel om naar uit te kijken!! :Y

En we zijn al volop aan't plannen voor 2010,
dan word het zeer waarschijnlijk Peru en Bolivia!!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

klinkt leuk Patricia!!!

zie dat ik helemaal vergeten ben een update te geven van mijn nieuwe plannen...terwijl ik er nog wel zo blij over ben
Ik ben dus ingedeeld op 7 reizen om die te gaan begeleiden *O* Of ze door gaan is nog de vraag, ze moeten wel volgeboekt zijn natuurlijk.

De planning:
mid april tot mid mei 22 daagse reis Cambodja/Laos (en Thailand).
mid juli tot begin okt. 3 keer 23 dagen Ecuador
Eind okt. tot mid Nov 22 daagse reis Cambodja/Laos (en Thailand).
Eind Nov tot begin Jan 2010 2 keer 18 dagen Cuba

Tel daarbij op mijn tripje naar Polen over 2 weken en de 3 weken naar Marokko in maart....en ik ben lekker zoet dit jaar *)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie