Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Haha, bolletje heeft de laatste maanden in Quito gewoond! Toen ik hem zag heb ik heel snel Quito getikt, en vooral geen overbodige teksten. Zo'n extra minuutje had me net kunnen nekken :lol:
Effe eentje dan (moet zo paar uurtjes weg).
Ter info voor anderen: de namen van de (Colombiaanse) rots, pg 37, en dat gebied rondom die rots staan nog steeds open. Beide goed voor een punt en er mag gegoogled worden.
Laatst gewijzigd door El Niño op 02 sep 2008 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Erik schreef:Haha, bolletje heeft de laatste maanden in Quito gewoond! Toen ik hem zag heb ik heel snel Quito getikt, en vooral geen overbodige teksten. Zo'n extra minuutje had me net kunnen nekken :lol:
Ik deed het opzettelijk
Fijn dat je weg gaat. Kunnen wij ff denken.
Ik heb geen idee, maar meen me wat te herinneren dat ze dit ook bij peking express hadden met die lampionnetjes (dit is meteen het eerste forum test bericht : ) )
Ja, het werkt weer! Links naar forumoverzichten vanaf homepage enzo worden morgen hersteld als ik het goed begrepen heb. Ik heb geen idee bij Tikva's foto.
Laatste hint bij Colombia foto's (p37): het is een mooie dagtrip vanuit Medellin! Omdat ik het ne erg makkelijk maak (er mag dus gegoogled worden: een punt voor de naam vd rots/en/of de naam van het gebied rondom de rots.....
Ik heb nog steeds geen idee bij de foto van Tikva, maar gok maar even Bangladesh ofzo.
Mailtje is ook bedoeld om mensen wakker te schudden (nieuwe berichten signalen) dat de laatste forumprobleempjes toch echt opgelost lijken te zijn !