Dit houd mij ook erg tegen. Het gaat AirBnB niets aan wat mijn BSN nummer is of wat mijn paspoort gegevens zijn.
Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
-
- Reisexpert
Net anderhalve week terug vanuit Thailand, na 3 weken genieten in het zonnetje, tassen zijn nog niet uitgepakt maar alweer bezig met plannen voor het volgende tripje
Weekendje parijs 

Once a year, go someplace you’ve never been before.
Leuk vooruitzicht, Arnout3008!
Er werd zojuist een pakket bezorgd: onze wereldkaart op canvas
Er werd zojuist een pakket bezorgd: onze wereldkaart op canvas

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Gaaf! Kun je er ook op aangeven waar je bent geweest? 

Yes, met prikkertjes 

Ik kom weer eens in dit café nu.... lang geleden maar ik zie dat ik de enige gast ben nu. Ik bestel dan maar een flesje Beerlao....
Ik heb weinig gereisd buiten (maar ook in Laos zelf niet veel) sinds ik hier naartoe ben verhuisd in 2012. Dat mis ik wel...
Ik heb weinig gereisd buiten (maar ook in Laos zelf niet veel) sinds ik hier naartoe ben verhuisd in 2012. Dat mis ik wel...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Tijd terug overigens nog eens enkele uren behoorlijk veel informatie aangepast en toegevoegd aan de artikelen over Laos, maar daar uiteindelijk volgens mij geen reactie (goedkeuring) meer op gehad.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Testbericht of ik geen blokkade heb vanwege spam (want dat doe ik niet
).

Al die wijzigingen staan zeker online

Geen excuses nodig, ik heb niet goed gekeken dan en excuses daarvoor

Ik denk binnenkort nog het e.e.a. te schrijven. Er is veel te melden (niet alleen over Laos natuurlijk maar daar ligt intussen wel de meeste kennis van me).
Nog 2 dagen en dan ga ik na vijf weken vrij, eindelijk weer werken. In een nieuwe baan
. Ik had zoveel verlof (ondanks al dat gereis) na 7,5 jaar opgebouwd, dat ik er zo lang uit kon. Ook mede dankzij een aantal vrije vaste dagen bij ons (27 april, 5 mei en 25 mei). Nu begin ik weer op 0 en dat betekent...voorlopig wat rustiger aan doen. Ook kreeg ik elk jaar standaard 200 uur ADV toegekend, werkte 40 uur per week. Nu ga ik echt naar 36 uur per week en dus ook minder flexibel vrij. Zal wel even wennen worden maar lijkt me ook heerlijk. Gewoon een dag in de week standaard voor jezelf 

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Lekker om even zo lang vrij te hebben lijkt me?! Maar het zal nu inderdaad wel weer even duren voordat je weer wat vakantiedagen bij elkaar verzameld hebt.
Ga je nu 4 x 9 uur werken? Omdat je één dag in de week vrij bent?!
Heerlijk maar ik ben er na een tijdje ook wel even klaar meeErik schreef: ↑30 mei 2017 09:24 Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Lekker om even zo lang vrij te hebben lijkt me?! Maar het zal nu inderdaad wel weer even duren voordat je weer wat vakantiedagen bij elkaar verzameld hebt.

Ik ga inderdaad naar 4x9. Ik krijg reistijd erbij en dan ga ik liever 4 dagen half uur eerder/half uur later weg dan dat ik ook nog om de week die 5e dag heen en weer ga

Gefeliciteerd met je nieuwe job! Standaard een dagje vrij went vast heel snel 

Gefeliciteerd met je nieuwe job. Die atv dag gaat je zeker bevallen.