Sjee wat gaat dat snel! Nog eventjes geduld nog voordat het gezinnetje weer groter wordtReismeis schreef:Fijne feestdagen allemaal, wherever you are! Wij zijn thuis, inmiddels alweer 30 weken zwanger, dus we doen het lekker rustig aan![]()

Sjee wat gaat dat snel! Nog eventjes geduld nog voordat het gezinnetje weer groter wordtReismeis schreef:Fijne feestdagen allemaal, wherever you are! Wij zijn thuis, inmiddels alweer 30 weken zwanger, dus we doen het lekker rustig aan![]()
Inderdaad dat is wel fijnBird schreef:Ja, ik kan me heel goed voorstellen dat mensen iemand afwijzen om die reden. Je haalt nou eenmaal niet zomaar iedereen in huis.menasil schreef:Dat is natuurlijk ook belangrijk referenties. Ik heb zelf ook nog geen referenties omdat ik met een vriendin mee ben gegaan op haar account. Nu heb ik in Seoul wel op mijn naam gereserveerd maar voor Stavanger weer niet. Is natuurlijk wel belangrijk dat ze beetje weten wie ze in huis halen. Ik had met de eigenaar van Airbnb in Seoul wel heen en weer 'gemaild' via het systeemBird schreef:Ik had alleen in Hamburg via Airbnb iets gereserveerd. In Malmö ook via Airbnb geprobeerd, maar daar werd ik twee keer afgewezen (waarschijnlijk omdat ik nog geen referenties had). Dus verder in kleine hostels geslapen.
Ik heb nu geluk met een hele positieve referentie uit Hamburg, dat opent dan weer deuren voor volgende reserveringen.
Het cafe, niet doorgespit. Dus nee was ik nog niet mee bij. iig bedankt voor de update!Erik schreef:Soms is het goed om even weg te blijven. Zo blijft reizen en lezen over reizen tenminste leuk.
Ik had je al wel een tijdje gemist dus wel leuk dat je weer terug bent. Yvonnetje kan niet naar buiten, Reismeis verwacht een nieuwe (reis)baby, en Menasil is net terug van een reis. Maar dat heb je vast al wel allemaal gelezen?
Jij nog spannende plannen?
Was deze post helemaal vergeten.... Dank, Erik!Erik schreef:Leuke nieuwe profielfoto @Travelator ! Wist niet dat je een katten mens was
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten