Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Re: Café Verweggistan

Bericht door Erik »

Reismeis schreef:Fijne feestdagen allemaal, wherever you are! Wij zijn thuis, inmiddels alweer 30 weken zwanger, dus we doen het lekker rustig aan :)
Sjee wat gaat dat snel! Nog eventjes geduld nog voordat het gezinnetje weer groter wordt :) Houd je ons op de hoogte?
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Bird schreef:
menasil schreef:
Bird schreef:Ik had alleen in Hamburg via Airbnb iets gereserveerd. In Malmö ook via Airbnb geprobeerd, maar daar werd ik twee keer afgewezen (waarschijnlijk omdat ik nog geen referenties had). Dus verder in kleine hostels geslapen.
Dat is natuurlijk ook belangrijk referenties. Ik heb zelf ook nog geen referenties omdat ik met een vriendin mee ben gegaan op haar account. Nu heb ik in Seoul wel op mijn naam gereserveerd maar voor Stavanger weer niet. Is natuurlijk wel belangrijk dat ze beetje weten wie ze in huis halen. Ik had met de eigenaar van Airbnb in Seoul wel heen en weer 'gemaild' via het systeem :)
Ja, ik kan me heel goed voorstellen dat mensen iemand afwijzen om die reden. Je haalt nou eenmaal niet zomaar iedereen in huis.
Ik heb nu geluk met een hele positieve referentie uit Hamburg, dat opent dan weer deuren voor volgende reserveringen.
Inderdaad dat is wel fijn :) Het is ook goed lezen/zoeken wat je reserveert maar tot nu toe ben ik er wel tevreden mee. Leuke aanvulling op hotels e.d.

Jeetje @Yvonnetje wat naar allemaal.
@Travelator Madeira, ben ik ook eens geweest. Mooi daar.
@Reismeis de laatste loodjes!

Ik was afgelopen 2 dagen bij m'n ouders. Vandaag dagje vrij, langs een vriendin en misschien nog afspreken met een vriend die na 6 weken buitenland voor het werk, weer terug is. De komende dagen weer werken. Zal wel rustig op kantoor zijn. Maar ik heb niets te klagen want ik vertrek de week erna naar Minsk terwijl dan het hele kantoor weer terug is ;) Nu maar bezig m'n hele papierwinkel alvast bij elkaar te leggen voor Minsk. Pff :)
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Zoo weer terug van weggeweest. Geen idee, maar even geen drang gehad om hier langs te komen. Maar was intussen hier en daar al weer wat aan het meelezen. Nog wat gemist de laatste tijd? ;)
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Soms is het goed om even weg te blijven. Zo blijft reizen en lezen over reizen tenminste leuk.

Ik had je al wel een tijdje gemist dus wel leuk dat je weer terug bent. Yvonnetje kan niet naar buiten, Reismeis verwacht een nieuwe (reis)baby, en Menasil is net terug van een reis. Maar dat heb je vast al wel allemaal gelezen :) ?

Jij nog spannende plannen?
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Geen idee of het wat is, maar as weekend is Reis! in Groningen, het leukste reisevenement van NoordNL, aldus de krant :P Met presentaties van doorgewinterde reizigers, bloggers en reisaanbieders.
www.reisevent.nl
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Gelukkig nieuwjaar!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Iedereen een gelukkig 2016 en veel mooie reizen gewenst!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Gelukkig nieuwjaar iedereen!!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Gelukkig nieuwjaar!
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat het weer een mooi jaar mag worden met bijzondere reizen!
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2016
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Leuke nieuwe profielfoto @Travelator ! Wist niet dat je een katten mens was :)
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Erik schreef:Soms is het goed om even weg te blijven. Zo blijft reizen en lezen over reizen tenminste leuk.

Ik had je al wel een tijdje gemist dus wel leuk dat je weer terug bent. Yvonnetje kan niet naar buiten, Reismeis verwacht een nieuwe (reis)baby, en Menasil is net terug van een reis. Maar dat heb je vast al wel allemaal gelezen :) ?

Jij nog spannende plannen?
Het cafe, niet doorgespit. Dus nee was ik nog niet mee bij. iig bedankt voor de update!

Verder voor mijzelf dit jaar geen grote reisplannen. Op 5 dagen wintersport in maart, een weekendje Hamburg in de zomer. En een weekendje Formule 1 op Spa-Francorchamps na dan.

Wou namelijk eigenlijk in november van dit jaar richting Nieuw zeeland, echter vertelde een familie lid die daar woont dat het dan hit or mis is qua weer. En dat de grote schoolvakantie's zijn van half december tot half januari. Dus nu besloten om eind januari er heen te gaan. (4 weken) Geeft iig genoeg tijd om alle opties af te wegen. (auto of bus, Noord&zuid of alleen zuider eiland). En ook nog even om een mooi budget bij elkaar te harken.

Verder iedereen nog de beste wensen!
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

De beste wensen allemaal!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Erik schreef:Leuke nieuwe profielfoto @Travelator ! Wist niet dat je een katten mens was :)
Was deze post helemaal vergeten.... Dank, Erik! :)
Ik ben een alles-wat-leeft-mens (mouah, behalve muggen dan).
Deze prachtige kater kwam ons zomaar even wat liefde brengen in Cabo de São Vicente. Altijd fijn! O+ :s)

Ook nog geen gelukkig nieuwjaar gezegd!? :@ :N
Tzstzstzstzstzs! Mag dat nog? Zo niet, dan toch:
Gelukkig nieuwjaar, allemaal!
Haha lekker op tijd wel, Siem....

Ik zit momenteel op Madeira. Wat een prachtig eiland!! Jammer dat ik te weinig tijd heb om het eiland uitgebreid te bekijken, anders zou ik er absoluut een artikel over schrijven. Maar ik moet helaas werken, dus geniet ik maar gewoon elke dag van hetzelfde (waanzinnige) uitzicht...
Over vier dagen vlieg ik weer naar Porto/Douro Vallei voor een korte "vakantie" met bestie.
Wat ik daarna ga doen is nog één groot vraagteken, want ik heb de boot inmiddels verlaten.
Overvoorjaren (ipv overwinteren) in de Algarve?
Richting de Canarische Eilanden?
Op zoek naar een nieuwe boot en alsnog de Atlantische Oceaan oversteken?
Terug naar Nederland? (blèh, saai)
Terug naar Azië?
Zoooooveeeeeeel keus :?
Wellicht dient de toekomst zich vanzelf weer aan, zoals zo vaak het geval is.
De tijd (nog een dag of 12??) zal het leren...!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Plaats reactie