Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Marije
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Marije »

bolletjeom schreef:ik zat bij de huisarts
wordt er een dame uit de wachtkamer geroepen.
Mevrouw Kortleven ?
_O-
Hahaha!!

Tis interessante materie inderdaad, die oude boeken. Ik weet nog niet zo goed of ik er iets mee ga doen, als je er echt de beste prijs voor wilt vangen gaat er vast wel wat tijd in zitten om alles uit te zoeken. Ook wel weer leuk op zich... in iedergeval bedank voor 't meedenken. Als ik er nog wat mee doe schrijf ik hier wel een update!
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

@bolletje: blij te horen dat het geen dengue is. ikzelf heb een vrij zware darminfectie opgenomen toen ik terug kwam uit Marroko. tegen 38.5 a 39 graden koorts, spierpijn, onpasselijk,hoofdpijn... precies griep. maar was darm.
medicatie gekregen tegen spasmen en na enkele dagen beter. wel nog restspierpijn.
Zo zie je maar he.

@ Marije: tja, zou me allessinds eerst goed informeren en inderdaad eens horen bij je oma.
Zo'n extra duit in het zakje is altijd leuk. maar misschien levert het met ouder worden nog meer op. :-)
Reisfreaks
Wereldreiziger

Bericht door Reisfreaks »

Whoehahahaha mevrouw kortleven bij de dokter....kon je je lach nog houden bolletje? Hopelijk gaat het snel beter met je ^O^
Bij ons in de winkel komt elke woensdag een klant die we altijd Bea noemen. Het haar zit als dat van Beatrix.(niet dus) Het is een gruwel van een mens ~O> ze haalt bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan. Ze laat elke keer haar tasje met de bestelling in de winkel staan omdat ze nog even de stad in wil. Het leuke daarvan is dat ze mevrouw "Goor" heet. Dus schrijven we dat altijd met grote koeieletters op haar plastic zakje GOOR! Of we schrijven : mevrouw Goor is betaald 8-)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Airasia gaat morgen weer stunten. Kan alleen geen website vinden.
The wait is almost over! Xtraordinary SALE starts 17 Aug 2010 (0000hrs) GMT +8 at
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

wat zijn jullie allemaal aan het doen?
ik ben mijn foto's van de laatste reis aan het doorwerken en moet nu "even" wachten tot ze verkleind zijn.....en het zijn er nogal veel dus het duurt nogal lang..... :Z
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik ben chagerijnig aan het zijn. Wat een stom klote weer dat helpt al helemaal niet.
Nou ja nog 2 dagen werken en zaterdag lekker een weekje weg. Maar de tijd lijkt nu echt mega langzaam te gaan.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Ik ben nog een weekje aan het werken... centen aan het binnenhalen :-)
volgende week vertrekken we voor een weekje naar Kreta met mijn man en mijn ouders. Zalig nietsdoen...cocktails slurpen, lekker eten, boeken lezen, zonnen, drinken, eten... en bijpraten met de vrienden ter plekke.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:wat zijn jullie allemaal aan het doen?
aan het vechten om wakker te blijven!

net bandjes gekeken in de stad, dat was erg leuk.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

bolletjeom schreef:wat zijn jullie allemaal aan het doen?
Ik zit in pärnu.. heb de laatste hostels geboekt en de bustijden opgezocht.. ben erg moe en zie dus erg op tegen het vroege opstaan morgen maar goed als je Kihnu wil bezoeken en er varen nauwelijks boten dan moet je soms wel eens wat.. daarna helaas ook niet veel kans tot uitslapen maar dat komt wel weer als ik terug ben in NL zometeen maar even lekker naar de sauna!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Bedankt, ik had het al gelezen :)

Ik ben blij dat duikers hun uitrustring (net als voor andere sporten) weer voor een voordeliger gewicht mee kunnen nemen. Als ik zelf naar Egypte ga, lukt het me meestal om onder de 20 kilogram te blijven, dus voor mij maakt het niet eens zo heel veel uit...
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Nu op canvas, Birma.
merc
Wereldreiziger

Bericht door merc »

Ben centen aan het uitgeven, de economie een beetje stimuleren zullen we maar zeggen.
Tegelijkertijd heb ik me vanmiddag aan het leger werkelozen toegevoegd, vrijwillig gelukkig.
Nu eerst maar slapen, moet nog wel de contractuele laatste weken volmaken.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik zit op mijn nieuwe baan hele suffe dingen te doen omdat ze maandag pas beginnen met me inwerken. Kan geen envelop meer zien :{
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Vergaderen, opruimen, en maandag begint de introductie....
Plaats reactie