Voor iedereen die nog op reis gaat binnenkort, ik heb een winactie op gezinopreis.nl waar je 3X een travelset minispray van careplus kunt winnen. Nog niet zoveel reacties dus nog veel kans als je meedoet.

Poeh lastige vraag inderdaad. Als ik er een apart topic van mag maken kan ik het wat makkelijker rond mailen naar instanties om je vraag gemakkelijker beantwoord te krijgen. Als je dat goed vind stuur me dan even een PM.Kuess schreef:Moeilijke vraag: Sinds vandaag hebben veel Europese vliegmaatschappijen hun vluchten naar Tel Aviv voorlopig geschrapt. Mijn vriend is echter nog in Nederland. In augustus verloopt zijn 3 maanden dat hij hier mag zijn. Stel je voor dat er dan nog steeds niet gevlogen wordt en hij dus niet terug kan tot er weer gevlogen wordt. Dan moet hij zich, neem ik aan, melden bij de vreemdelingen politie? Het is namelijk niet de bedoeling dat hij hier veel langer blijft. En ik wil over een jaar, als hij wel hier naartoe wil komen voor een jaar geen problemen krijgen omdat ik hem nu hier illegaal houdt ivm die ellende daar.
Ik was eigenlijk van plan om eens te bellen naar de ambassade of het IND. Waar raden jullie aan informatie op te vragen? Maakt het uit dat hij in Brussel aangekomen is? Of moet hij zich dan in Belgie gaan melden?
Whoop Whoooooooooop! Jaaaaaaaaaa, leuk!!!!Tikva schreef:Idee nu trav ook in het land is een keer een mini-meeting organiseren?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten