Zo, weer even tijd goed bij te lezen.
Trav, wat een vervelend avontuur met de Chinese zeg. Hoe gaat het nu met je? En nog omgeboekt of toch maar zo gelaten? Nog even en je gaat naar Nederland!!
Bird, aan de ene kant: balen van je ticket dat het niet lukte online. Aan de andere kant: Je hebt wel weer een goede tussenweg gevonden zo en niet hoeven te haasten uiteindelijk.
Jenny: Gefeliciteerd Jenny

Wat fijn!!!!!
Ik ben gisterenmiddag weer terug gekomen uit Polen. Laatste week dus aantal dagen oerbos gedaan, nog allemaal schattige kleine wilde zwijntjes gezien met mama zwijn en nog lekker gefietst. Toen weer terug naar een grotere stad Bialystok, was wel even wennen want daar had je ineens weer stoplichten enzo en vervolgens naar de grote stad Warschau. Was wel gezellig dat ik meteen kon aansluiten bij een gezellig samenzijn met m'n Poolse kennissen en dan vervolgens de rekening krijgen en tot de conclusie komen dat 1,5 liter bier omgerekend 2,50 euro kost en dat in hartje Warschau midden in het centrum en dus niet op de meest goedkope plek

Laatste dag nog wat musea gedaan en uiteindelijk gisteren dus weer teruggevlogen naar Amsterdam. Weer nieuwe inspiratie voor een nieuwe reis... Ja, het houdt maar niet op bij mij
Morgen weer aan het werk, heb er zin in

's avonds meteen weer laten afbeulen op de bootcamp en las net dat we binnenkort geen onderdak meer hebben en daar baal ik wel even van