Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Jenny schreef:Ik heb iig de volgende foto al uitgezocht 8)
Haha, laat maar komen dan . Ik denk dat toch niemand de regio kent. het land was misschien te makkelijk, de regio niet. Moest er toch een keer eentje plaatsen. Heb nl ooit 8 maanden in deze regio (stadje Galway, afstudeeropdracht) gewoond! Het juiste antwoord is Connemara, en het kasteel is de Kylemore Abbey (http://www.connemara.ie/connemara/kylemore/)
Effe de opmars van Kohraya laten zien:
De stand:
Bolletje 23
Erik 23
Tikva 14
Angrod 10
Laosfan 7
Kohraya 4
Jmksprangers 3
Evanerp 3
Kaz 2
Jeroen 2
Hildo 1
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Ik heb dit soort grappen in Sao Paulo gezien, maar dat lijkt me een kansloze gok op een foto van een die-hard Azie fan . Daarom zeg ik London. Als het geen kerstversiering is, zit ik er helemaal naast ...... :lol:
Als Nederland zo plat zou zijn langs de kust, zouden we allang ondergelopen zijn! Het antwoord is dus onjuist.
Ik plaats over een paar uur wel een tweede foto, maar aangezien ik het land pas morgen geraden wil zien heb ik niet zo veel haast.... Dus alle lijnen staan open!