Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
bangladesh zou best eens goed kunnen zijn. ik las van jenny dat de omgeving daar heel mooi is. maar helaas heb ik geen idee wat voor wateren daar liggen. dus geen puntje voor mij dit keer denk ik.
Bolletje en karinmartin: jullie zijn wel heel erg eensgezind he....eerst allebei vietnam denken (en dan de punten eerlijk delen ), en nu weer allebei Bangladesh
Aangezien dit een groot gokfestijn aan het worden is (het goede land zit ertussen, die persoon krijgt een punt, maar ik zeg nog lekker niet wie) wil ik toch ook horen welke regio het is.
bolletjeom schreef:nou dan moet het dus of myanmar of bangladesh zijn!!
aangezien ik in beide landen helemaal niet thuis ben kan ik niets nuttigs zeggen over de regio
Ik ook niet, en ik gok de anderen ook niet. Ik hoop dat het dan Myanmar was, maar die regio wordt echt te moeilijk hoor denk ik...........
nou, ik denk dat de vistechniek uniek is voor de regio.
als ik een aziatisch uitziend vissertje laat zien die zijn lijn uitgooit over het rif doormiddel van een vliegertje dan weten de meeste ook dat dit lombok en gili zijn op indonesie
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Birma (Myanmar) is ook mijn idee.
Hopelijk vang ik een vis, ik bedoel punt, met het Inle meer (staat bekend met een unieke manier van bootje varen, dus waarom niet met de manier van vissen :lol: ).
Aangezien we denk ik wel zo'n beetje uitgeraden zijn, en het wachten is op het antwoord van Jenny: alvast een nieuwe. Ik ben op zoek naar het land, maar als je de naam van dit gebouw en/of de regio kent is dat een bonuspunt.