Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Dat scheelt inderdaad wel behoorlijk om het dan zo te plannen 

Ik heb een jongen voor me werken die de zaak open kan houden in de uren dat ik er niet ben. Maar als het echt druk zou worden is het wel erg lastig vrees ik... Als ik genoeg zou kunnen verdienen met de bar zou ik geen les meer geven.Tikva schreef:@ Laosfan leuk!, hoe combineer je leraar met je bar?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Zwaar vliegtuig ongeluk met 49 doden in Pakse. Grillig om te lezen. Ken iemand die enkele dagen daarvoor nog dezelfde route vloog...
Ik heb daarover gelezen inderdaad... Brrr... Je moet er toch niet aan denken!
Ik kwam een leuk artikel tegen via facebook. Het gaat over de jongste persoon ooit, een Brit van 24, die ieder land (196 landen) heeft bezocht: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... world.html
Ik kwam een leuk artikel tegen via facebook. Het gaat over de jongste persoon ooit, een Brit van 24, die ieder land (196 landen) heeft bezocht: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... world.html
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Dat is wel ziek hoor. Maar ik vind het ook heel bijzonder dat je 125000 ponden kunt verdienen in zo'n korte tijd met bijbaantjes 

Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Als je 8 jaar werkt en je geld alleen in reizen stopt, dan kom je uit op iets meer dan 15000 pond per jaar (dus 1300 pond per maand). Het blijft redelijk wat geld voor iemand van zijn leeftijd... Aan de andere kant: JUIST jonge mensen die thuis wonen hebben de mogelijkheid om te sparen.ubiytsa schreef:Dat is wel ziek hoor. Maar ik vind het ook heel bijzonder dat je 125000 ponden kunt verdienen in zo'n korte tijd met bijbaantjes
Nu vind ik reizen nog altijd geweldig, maar om in 5 jaar (sinds zijn eerste reis) meer dan een ton over de balk te gooien vind ik écht iets te veel van het goede.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik woon thuis, geef 25% uit aan games, 50% aan reizen, 20% aan kleding en 5% aan andere dingen. Nu ben ik 22 en verdien ik ongeveer 10,50 per uur. Als ik 20 uur per week zou werken, wat echt het maximum is naast mijn studie, zou ik ongeveer 45 weken per jaar kunnen werken (45*20*10,50) = €9450. Dan te bedenken dat ik op mijn 16e ongeveer €3,20 per uur verdiende en dat 10 uur per week dan al erg veel was. Nou verdient de jeugd in Engeland meer dan Nederlandse jeugd, maar heel erg veel lijkt me dat ook weer niet. Buiten dat alles moet deze persoon maanden per jaar niet hebben gewerkt (zelfs als hij baantjes zocht tijdens het reizen). Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar ik kan mij niet voorstellen hoe je zoveel geld bij elkaar kunt verzamelen in zo'n korte tijd.Jenny schreef:Als je 8 jaar werkt en je geld alleen in reizen stopt, dan kom je uit op iets meer dan 15000 pond per jaar (dus 1300 pond per maand). Het blijft redelijk wat geld voor iemand van zijn leeftijd... Aan de andere kant: JUIST jonge mensen die thuis wonen hebben de mogelijkheid om te sparen.ubiytsa schreef:Dat is wel ziek hoor. Maar ik vind het ook heel bijzonder dat je 125000 ponden kunt verdienen in zo'n korte tijd met bijbaantjes
Nu vind ik reizen nog altijd geweldig, maar om in 5 jaar (sinds zijn eerste reis) meer dan een ton over de balk te gooien vind ik écht iets te veel van het goede.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Het is een bijzondere prestatie! Alleen zo'n bedrag alleen aan reizen uitgeven en dan zoveel landen in relatief korte tijd zou toch niet echt mijn ding zijn denk ik. Ik ga er de rest van mijn leven over doen om lekker te blijven reizen en nieuwe landen te ontdekken 

Zoveel landen in die tijd.. Hmm ook niet echt mijn ding. Al is het natuurlijk wel heel vet dat je alle landen hebt bezocht. En qua geld heb ik zelf ook mijn vraagtekens erbij. Ik neig te zeggen dat ie ook een hele lieve papa en mama heeft. Of dat hij wat minder legale genotsmiddelen heeft verhandeld. Vraag me anders echt af hoe hij dat gedaan heeft
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Wat een drama in Leeuwarden.. Naast de compleet verwoeste woningen, winkels en historische panden is er ook een slachtoffer gevallen. Een 24-jarige man waar de hulpdiensten nog telefonisch contact mee hebben gehad. De boodschap die ze moesten brengen was dat ze niet bij hem konden komen.. Vreselijk!
Vandaag in Siemens Team naar een soort van Cambodjaans cultureel park geweest. Ze hadden ook verschillende voorstellingen. Bij een van die voorstellingen kwamen op voorhand twee vrouwen naar mij toe. Ik begreep niet goed wat ze vroegen maar het kwam er op neer of ik met een van hen wou trouwen. Even later de link gelegd dat ze een figurant zochten om mee te spelen in de trouw voorstelling. Had ik ja gezegd zat ik daar even later in een traditioneel trouw kostuum. Grappig moment.
Misschien heeft hij wel een erfenis gehad en daarom kon deze jongen zoveel reizen? Iemand van m'n middelbare school had haar moeder verloren, daardoor enorm veel geld geerfd en maakt nu ook veel reizen....met alleen parttime baantjes kun je dit toch niet volhouden!? Of uberhaupt verdienen? Of je werkt overal voor kost en inwoning?
Reismeis, ik las dit inderdaad over Leeuwarden, erg heftig!
Ehouse, haha snap dat je vreemd opkijkt!!
Ik was afgelopen weekend bij de Eagles. Zat helaas op de nieuwe tribune, waar geen dak boven zat...het kwam met bakken uit de hemel terwijl toen we weggingen weersvoorspellingen gunstig waren. Eerste helft was niet veel aan, dus toen even gaan schuilen, tweede helft heb ik de regen maar wel doorstaan
gelukkig later op kunnen warmen in spelershome. Was een mooie wedstrijd 
Vanavond zit ik in een totaal andere omgeving. Ik heb kaarten gewonnen voor de finale van Hollands Next Top Model. Ik dacht dat het 'gewoon' tribune kaarten waren...maar het blijken VIP kaarten te zijn. Ben erg benieuwd! Meer dan dat ik er om 18:00 moet zijn, weet ik ook niet
Reismeis, ik las dit inderdaad over Leeuwarden, erg heftig!
Ehouse, haha snap dat je vreemd opkijkt!!
Ik was afgelopen weekend bij de Eagles. Zat helaas op de nieuwe tribune, waar geen dak boven zat...het kwam met bakken uit de hemel terwijl toen we weggingen weersvoorspellingen gunstig waren. Eerste helft was niet veel aan, dus toen even gaan schuilen, tweede helft heb ik de regen maar wel doorstaan

Vanavond zit ik in een totaal andere omgeving. Ik heb kaarten gewonnen voor de finale van Hollands Next Top Model. Ik dacht dat het 'gewoon' tribune kaarten waren...maar het blijken VIP kaarten te zijn. Ben erg benieuwd! Meer dan dat ik er om 18:00 moet zijn, weet ik ook niet

Veel plezier vanavond, Menasil! Laat je even weten wat voor VIP treatment jullie kregen? Voetmassage, manicure, gezichtsbehandeling.. De hele sh'bam? 
Haha Ehouse, heb je achteraf geen spijt?

Haha Ehouse, heb je achteraf geen spijt?

Hoe was het Menasil? Zag voor vertrek vanalles op FB langskomen, maar nu is het ineens opvallend rustig
eHouse, jammer dat je je niet had laten verkleden. Misschien erg toeristisch, maar leuk voor de foto's
ik heb dit weekend een workshop straatfotografie gevolgd in Amsterdam. Zo leuk om te zien hoe dicht je bij mensen kan komen met een camera! Of misschien ben ik heel brutaal? Heeft iemand anders hier wel eens op zo'n manier foto's gemaakt in NL? Bij deze een linkje met wat voorbeeldjes: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 870587c0a1.
Ik dit vaker gaan doen, vooral met het spelen met etalages in winkelstraten en reclames bij bussen enzo heb ik nauwelijks ervaring....
Verder weinig bijzonders. Ik heb herfstvakantie, dus even geen school. Net druk bezig geweest met mijn studie. Geen zin om toetsen na te kijken, dus ik ga zo maar ff in de tuin werken denk ik.

eHouse, jammer dat je je niet had laten verkleden. Misschien erg toeristisch, maar leuk voor de foto's

ik heb dit weekend een workshop straatfotografie gevolgd in Amsterdam. Zo leuk om te zien hoe dicht je bij mensen kan komen met een camera! Of misschien ben ik heel brutaal? Heeft iemand anders hier wel eens op zo'n manier foto's gemaakt in NL? Bij deze een linkje met wat voorbeeldjes: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 870587c0a1.
Ik dit vaker gaan doen, vooral met het spelen met etalages in winkelstraten en reclames bij bussen enzo heb ik nauwelijks ervaring....
Verder weinig bijzonders. Ik heb herfstvakantie, dus even geen school. Net druk bezig geweest met mijn studie. Geen zin om toetsen na te kijken, dus ik ga zo maar ff in de tuin werken denk ik.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Het is rustig omdat mijn foto's niet willen uploaden via telefoon want m'n mobiele netwerk doet het niet goed met foto's uploaden vandaag, hoop vanavond thuis wat te posten via wifi. Statussen blijven nu hangen
We hadden uiteindelijk vooral 'vip plaatsen'. Want de gastvrouwen waren nogal simpel en alleen uitgekozen vanwege hun looks
Dus we kregen wel keurig bandjes enzo maar daar zat geen betekenis achter verder zeiden ze. Bleken we later dus wel in een apart gedeelte te mogen komen maar toen moesten we al de zaal in
Daar hadden we dus mooie plekken aan zijkant van het podium. Je kon voor 40 euro kaarten kopen maar dan zat je achter camerás en palen, dan zag je vrij weinig! Vond het heel leuk om mee te maken!
Ik heb met m'n spiegelreflex in Camden in Londen wel eens dit geprobeerd, maar we waren toch te bang om mensen te fotograferen van afstand. Ziet er mooi uit Jenny!

Ik heb met m'n spiegelreflex in Camden in Londen wel eens dit geprobeerd, maar we waren toch te bang om mensen te fotograferen van afstand. Ziet er mooi uit Jenny!