Rara, waar is dit???
Stuur je dan even een mailtje wanneer dat zuid Europese land geraden is waar ik graag een keer wil wrakduiken? (Niet in de 16 meren van de eerste foto, overigens)bolletjeom schreef: ik vind het prima maar er zijn vrij veel mensen die wel me willen raden en geen foto's hebben om te plaatsen of niet weten hoe het moet en dan zijn er nog de mensen die veel foto's hebben om te plaatsen maar niet mee (willen) doen met raden...zoals...eeeh EvanErp en Jenny 8)
Ik heb mijn vader overigens de oren platgezeurd omdat ik graag naar dat amfitheater wilde, maar mijn pa vond het zuiden van het schiereiland een beetje ver. Ik ben er uiteindelijk wel geweest :twisted:
Geef ik nu te veel hints?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
He Jenny: zeg het dan maar......!
Op zich al vrij uniek dat zo'n moeilijke foto geraden wordt
Zo erg is het toch niet om met een paar puntje op het scorebord te komen?
Als ik dan moet gokken, zeg ik nu Kroatie (schiereiland Istrie). Kan verder niet zoveel landen verzinnen met een schiereiland in Zuid Europa...
Op zich al vrij uniek dat zo'n moeilijke foto geraden wordt

Zo erg is het toch niet om met een paar puntje op het scorebord te komen?
Als ik dan moet gokken, zeg ik nu Kroatie (schiereiland Istrie). Kan verder niet zoveel landen verzinnen met een schiereiland in Zuid Europa...
Tsssssss.Erik schreef:Lijkt me niet, want Tikva vroeg alleen om het landJenny schreef:Puntje voor Erik!
Gaan we nog punten geven voor de plaats van de meren en het amfitheater?
Kom maar op met een nieuwe foto
De meren zijn Plitvic, een national park op de grens met Bosnie. Toen ik er in 1996 was waren de gevolgen van de onafhankelijkheids oorlog overal zichtbaar in het grensgebied....
Het amfitheater staat in Pula, het zuidelijke puntje van Istrie.
En daarom plaats ik geen Indonesie foto'sErik schreef:En omdat ik dan weer geen flauw idee heb, zeg ik maar weer Indonesie. Altijd een goeie gok bij een foto van Jenny, haha.
O ja, puntje voor het land, bonus voor de naam van het water (al denk ik dat dat te moeilijk is....)
Tsja, dat Pula was ik al bang voor
. Is nogal vaak zo dat als je zo'n land goed hebt, de plaats ook makkelijk te raden is
. Ik ben ook ooit in Istrie geweest, maar dat was nog voor m'n backpacktijd (alleen strand dus
). Maar Pula had ik wel goed gegokt....zo weer zo'n onterecht punt geweest zijn, haha.

- bolletjeom
- Reisexpert
DANK JE WEL JENNY!
Zo moeilijk was het toch niet, jongens europa is ook mooi hoor :lol:
Voor jenny's foto zeg ik Cambodja
Zo moeilijk was het toch niet, jongens europa is ook mooi hoor :lol:
Voor jenny's foto zeg ik Cambodja
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert