Is er geen betaalbare vlucht van KL naar Amsterdam te vinden? Ik zou in ieder geval wel een ander ticket boeken. Ik betaal in zo'n situatie liever wat meer (of nuja, liever?) dan dat je echt 3 dagen bezig bent en gebroken thuis komt.LadyHeather schreef:Sorry, een beetje offtopic in dit kletstopicmaar ben een heel klein beetje gefrustreerd door Egypt air en het regelen van nieuwe vluchten.
Door dat geintje van Egypt air en het omboeken zit mn vriend nu waarschijnlijk op de terugweg met 3 vluchten in 2 dagen. Hij vliegt eind augustus van savonds van Den Pasar naar Kuala Lumpur met air asia, komt om 1 uur snachts aan en vliegt dan om 8 uur sochtends met een losse vlucht van Kuala Lumpur naar Bangkok, en dan die nacht van Kuala Lumpur naar Amsterdam... Los van dat het niet echt chill is vraag ik me even af hoe groot het risico is dat het mis gaat met deze 3 losse vluchten... Natuurlijk is het niet precies te zeggen maar wat denken jullie? gebeurt het vaak dat vluchten van Den Pasar naar Kuala Lumpur in die periode bv ineens niet doorgaan? en van Kuala Lumpur naar Bangkok?
andere optie is om direct 1 ticket van Den Pasar naar Bangkok te boeken, directe vlucht dus maar 1 keer 'risico' en iets chiller qua reis. maar beetje zonde van de 2 tickets losse tickets die hij nu heeft.. wat zouden jullie doen?
Of vluchten niet doorgaan zou ik niet weten want heb nog nooit eerder met Air Asia gevlogen.
Ik zit wel zelf ook even te kijken voor mijn terugvlucht vanaf Jakarta want vind 650 euro toch een tikkeltje teveel. Met goedkopere vluchten ben ik ruim 30 uur onderweg en zou ik in Londen 9 uur overstaptijd hebben, ook niet ideaal!
Ik hoop dat je eruit komt!