Ontmoetingsdag 2 april 2011

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.

Around the Globe ontmoetingsdag in Amsterdam of Utrecht

Amsterdam
3
16%
Utrecht
16
84%

Totaal aantal stemmen: 19

Erik
Site Admin

Re: Ontmoetingsdag 2 april 2011

Bericht door Erik »

El Niño schreef:
Voor mij is het als we het in Amsterdam gehouden hadden niet mogelijk om te eten en om thuis te komen.
Waar het mij om gaat is dat het wel de moeite moet zijn. Ben 3 keer in Utrecht geweest. De eerste 2 keer was het gezellig en laat thuis, maar de laatste keer zat ik na 2, 2,5 uur alweer in de trein naar huis omdat iedereen aftaaide.....
Dan zit ik langer in de trein dan op de meeting, en vind ik het niet de moeite. Mss aardig om er eens een etentje bij te plannen, waar mensen zich apart voor op kunnen geven en dan iets reserveren ofzo?
Kijk hier kunnen we wat mee ^O^ Het klopt dat de vorige keer in Amsterdam de opkomst goed was en er waren ook veel nieuwe mensen, misschien doordat het in Amsterdam was (moeilijk te zeggen), misschien om hele andere redenen. Het is altijd lastig in te schatten hoeveel mensen er komen en hoe lang ze blijven. Maar ik vind het idee om te kijken of mensen langer willen blijven om te eten in ieder geval iets waar we wat mee kunnen.
eefje schreef:Ik mis de promotie een beetje op de homepage. Misschien dan er hierdoor zo weinig aanmeldingen zijn?

Idd, ik ga hier mee aan de slag.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Waren er vorige keer in Amsterdam meer mensen dan de laatste keer in Utrecht? Kijkend naar mijn foto's (ik heb geen mensen geteld) is dat niet het geval.

Uiteraard is het goed om je in te zetten voor nieuwe mensen, maar zonder de harde kern (waar ik mezelf niet toe reken!) is er niemand om die mensen van informatie te voorzien. De mensen die de moeite nemen om artikelen en nieuwsberichten voor deze site te schrijven mogen best een zwaardere stem hebben, omdat zonder hen de nieuwe mensen ook niet meer zullen komen, en zeker niet blijven hangen.

Een etentje kan uiteraard zowel in Utrecht als in A'dam.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

In Amsterdam heb ik in ieder geval redelijk veel nieuwe gezichten gezien, de opkomst in het algemeen was denk ik net zo groot als in Utrecht. Erg leuk!

Helaas kunnen een aantal mensen die er normaal altijd bij zijn deze keer niet, omdat ze of op reis zijn, moeten werken of wat anders hebben. Er zijn genoeg vaste bezoekers op het forum, waarvan we nog niet weten of ze kunnen / willen komen, zou mij erg gezellig lijken als ze er zouden zijn 2 april.
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

bij deze is ook de locatie in utrecht bekend:

Eet- & Drinkgelegenheid de Beurs
Neude 37-39
3512 AG Utrecht
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Erik schreef:In Amsterdam heb ik in ieder geval redelijk veel nieuwe gezichten gezien, de opkomst in het algemeen was denk ik net zo groot als in Utrecht. Erg leuk!

Helaas kunnen een aantal mensen die er normaal altijd bij zijn deze keer niet, omdat ze of op reis zijn, moeten werken of wat anders hebben. Er zijn genoeg vaste bezoekers op het forum, waarvan we nog niet weten of ze kunnen / willen komen, zou mij erg gezellig lijken als ze er zouden zijn 2 april.
Vooral een aantal jongere dames, zou mooi zijn als je die weer zou kunnen strikken Erik :P
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

@dexter? Ben jij er deze keer ook weer bij?
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Erik schreef:@dexter? Ben jij er deze keer ook weer bij?
Ik heb 's avonds een feestje in de stad, dus wellicht wel een mooie optie om ff in te drinken in Utreg ja :P Kom ik wel later zodat El Nino niet te klagen heeft dat er niemand een sateetje met friet mee eet *)
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Ik ben er misschien ook bij. :)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

goed nieuws voor vele, slecht nieuws voor sommige...ik ben er definitief niet bij!
Ik moet het hele weekend werken en ben benoemd tot chef lunch en diner dus ik moet de hele dag staan koken voor 35 man :{
Als ik jullie was zou ik medelijden hebben met die 35 man _O-
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

mm voor lunch broodje kaas/ham. dinner chinees afhalen, scheelt veel kook werk en kun je toch nog even tussen door langs komen. jammer dat je niet langs komt volgende x beter.
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

hey eve,

lees even het aller eerste bericht in dit onderwerp en je hebt alle informatie die je zoekt. heb je dan nog vragen dan hoor ik het wel van je. gr
Plaats reactie