Around the Globe reizigers meeting 2017
Re: Around the Globe reizigers meeting 2017
Ik zou op zich ook wel op een andere dag kunnen
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
17/18 juni moet ik helaas werken. Weekend er na zou ik wel kunnen.
Nee, dat werd 'm niet meerErik schreef: ↑20 apr 2017 09:14 Ik heb nu bij de eerste post een aantal opties in juni opgegeven. Hopelijk vergenoeg weg zodat agenda's nog niet volgepland staan, maar niet te ver weg zodat het vergeten wordt. Ik heb het even in het weekend gehouden omdat ik denk dat dan de meeste mensen kunnen.
Laten we er vanuit gaan dat de meeting overdag is. Ook zal ik hem even toevoegen aan de nieuwsbrief zodat meer mensen kunnen aangeven of ze kunnen en willen komen.
Ik heb niets meer van LaosFan gehoord. Dus ik denk dat het hem niet gaat worden?!![]()

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Is er inmiddels een datum en plaats bekend?
Nee nog niet. Ik wilde het eigenlijk de 17e doen maar nu zit ik met mijn eigen agenda in de knoop. De andere opties leken niet echt in trek. Ik zal deze week een beslissing nemen.
Succes
Ik kan overigens de meeste weekends wel, maar niet op 17 juni want dan wordt mn vader 60. Geen probleem als t toch die dag wordt, maar dan skip ik m 

Hoewel de meeste mensen op de 17e gestemd hebben lijkt het er op dat een groot gedeelte ook niet kan. Ik wil even samen met de moderators kijken wanneer de beste datum is om af te spreken én er voor te zorgen dat wij er sowieso zijn. Op die manier kan het altijd doorgaan én kunnen mensen als ze kunnen aansluiten.
De huidige manier van stemmen lijkt niet zo goed te werken
Het lijkt me leuk om in ieder geval zo veel mogelijk mensen samen te kunnen brengen.
De huidige manier van stemmen lijkt niet zo goed te werken

Het lijkt me leuk om in ieder geval zo veel mogelijk mensen samen te kunnen brengen.
Zullen we vast een nieuwe datum proberen te vinden? September?
Als niemand bezwaar heeft wil ik het wel doen!
Goede muziek om bij wakker te worden.
-
- Reisexpert
Wat nou als we nu al beginnen met plannen voor 2018?
Vinden we vast een mogelijkheid dat iedereen kan.. @Erik 

Once a year, go someplace you’ve never been before.
Het begint er steeds meer op te lijken dat het een rustig begin van 2018 gaat worden (als in weinig reizen) Ik mag hopen dat het eindelijk gaat lukken om weer een ontmoetingsdag te organiseren! Ik durf nu in ieder geval nog geen data voor te stellen.Arnout3008 schreef: ↑20 dec 2017 20:51 Wat nou als we nu al beginnen met plannen voor 2018?Vinden we vast een mogelijkheid dat iedereen kan.. @Erik
![]()
Hmm.. Volgens mij ben ik iets vergeten.. *duikt weg*
Sorry lieve mensen, ik zat thuis met een burn out en heb er niet meer aan gedacht.. Excuses!!
Sorry lieve mensen, ik zat thuis met een burn out en heb er niet meer aan gedacht.. Excuses!!