Tips voor goedkope Citytrip Londen
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: London
kijk even op deze site onder hostels (zie tabblad boven aan pagina) Daar staan een paar leuke hostels. Boeken moet je zo snel mogelijk doen. Londen is ieder weekend vol. En vaak kun je online boeken tot 3 dagen voor aankomst.
Londen is groot en de hostels liggen ver uit elkaar. Ga niet op de gok door Londen sjouwen van hostel naar hostel om te kijken of ze een bed hebben
Ik vond the generator een prima hostel op een redelijk goede locatie
Londen is groot en de hostels liggen ver uit elkaar. Ga niet op de gok door Londen sjouwen van hostel naar hostel om te kijken of ze een bed hebben
Ik vond the generator een prima hostel op een redelijk goede locatie
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Contacteer:
Ik zou je ook het Generator Hostel in Londen aanraden. Het ligt erg gunstig t.o.v. het openbaar vervoer. Zie voor meer info http://www.generatorhostels.com/en/london Wel kan het er wat rumoerig zijn.
Voor het openbaar vervoer raad ik je trouwens aan om een Oyster Card aan te schaffen. Dit is de Londense chipkaart en echt heel erg handig.
Voor het openbaar vervoer raad ik je trouwens aan om een Oyster Card aan te schaffen. Dit is de Londense chipkaart en echt heel erg handig.
Limitless undying love which
shines around me like a million suns
It calls me on and on across the universe
shines around me like a million suns
It calls me on and on across the universe
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Tuuuuurlijk is er nog plaats in een hostel in Londen, kijk maar even bij YHA. YHA St Pauls is leuk en tegenover St Pauls Cathedral en een metrostation. Ben pas nog in Londen geweest, was echt te gek!
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
Bedankt voor de Tips.
London Night spots
Adressen in London voor after dinner drinks, nightclubs, upscale.
Re: London Night spots
Leicester Square / Soho voor de grote clubs, commercieel vooral - ook veel gaybars. Wil je meer underground / kleinschalig pak dan de tube naar Camden Town of Shoreditch. Oude fabriekspanden, maneges omgetoverd tot ware discotheken. Op de plekken zelf zullen genoeg proppers naar je toe komen met hun topoffers.
Hey!
Ik heb wel een paar uitgaanstips voor je in London!
* Archangel in Kensington - Je kunt hier lekker eten, en daarna gaan dance in de club beneden.
* Ice Bar op Heddon Street - Heel leuk om eens meegemaakt te hebben, alles is van ijs en heeeeel koud. Zelfs de glazen zijn van ijs! Hoe "cool" is dat?!
* Lamb & Flag staat bekend als een echte Londonse pub!
* Hard Rock Café - Deze doet het altijd goed, gelegen aan de Old Parc Lane.
Wat Clubs betreft..
* Pacha - Waar vooral housemuziek wordt gedraaid, eigenlijk is dit een van de meest bekende clubs ter wereld.
* Ministry of Sound - een van de bekendste clubs van heel Engeland. Hier vind je de beroemde DJ's!
* Fabric - hier komt de bas vanuit de vloer, zodat de mensen de beat echt voelen! Echt een aanrader!
Hopelijk heb je wat aan mijn tips gehad!
Have fun!
OHannemarie
(Oh-Barcelona)
Ik heb wel een paar uitgaanstips voor je in London!
* Archangel in Kensington - Je kunt hier lekker eten, en daarna gaan dance in de club beneden.
* Ice Bar op Heddon Street - Heel leuk om eens meegemaakt te hebben, alles is van ijs en heeeeel koud. Zelfs de glazen zijn van ijs! Hoe "cool" is dat?!
* Lamb & Flag staat bekend als een echte Londonse pub!
* Hard Rock Café - Deze doet het altijd goed, gelegen aan de Old Parc Lane.
Wat Clubs betreft..
* Pacha - Waar vooral housemuziek wordt gedraaid, eigenlijk is dit een van de meest bekende clubs ter wereld.
* Ministry of Sound - een van de bekendste clubs van heel Engeland. Hier vind je de beroemde DJ's!
* Fabric - hier komt de bas vanuit de vloer, zodat de mensen de beat echt voelen! Echt een aanrader!
Hopelijk heb je wat aan mijn tips gehad!
Have fun!
OHannemarie
(Oh-Barcelona)
In Londen heb ik me prima kunnen vermaken in de wijken Soho en Camden Town inderdaad .
-Club 49
- diu
- The Groucho Club
-The Kingly Club
enzovoorts etcetera.
-Club 49
- diu
- The Groucho Club
-The Kingly Club
enzovoorts etcetera.
Laatst gewijzigd door worldtrip op 27 mei 2011 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Aantal leuke tenten in Soho (Greek street) en covent garden.
Camden en Earl's court is ook erg super en meer voor de locals!
Camden en Earl's court is ook erg super en meer voor de locals!
Een hele bekende en leuke club is TigerTiger, zit bij Picadilly Circus.
Voor de rest hadden de anderen al gezegd: Leicester Square. Daar vind je echt heel veel clubs. Deze 2 metrohaltes trouwens dicht bij elkaar. Het ligt er wel een beetje aan hoeveel budget je hebt. Voor Ministry of Sound betaal je iets van 30 pond entree. Niet echt cheap dus.
Als je naar een Nederlandse bar wilt gaan, er zit er 1 De Hems ook bij Leicester Square, wel gezellig en volgensmij kan je daar ook kaassouffleetje bestellen haha
Een aanrader om sowieso heen te gaan is Camden. Super tof daar. Ik ben een aantal keer naar Proud Camden geweest. Dat is een oud paardenziekenhuis (als ik t nog goed herinner) dat is omgetoverd tot een club. Er spelen ook veel live bandjes echt HEEL leuk!
Islington is ook wel een leuke wijk met veel barretjes !
Voor de rest hadden de anderen al gezegd: Leicester Square. Daar vind je echt heel veel clubs. Deze 2 metrohaltes trouwens dicht bij elkaar. Het ligt er wel een beetje aan hoeveel budget je hebt. Voor Ministry of Sound betaal je iets van 30 pond entree. Niet echt cheap dus.
Als je naar een Nederlandse bar wilt gaan, er zit er 1 De Hems ook bij Leicester Square, wel gezellig en volgensmij kan je daar ook kaassouffleetje bestellen haha

Een aanrader om sowieso heen te gaan is Camden. Super tof daar. Ik ben een aantal keer naar Proud Camden geweest. Dat is een oud paardenziekenhuis (als ik t nog goed herinner) dat is omgetoverd tot een club. Er spelen ook veel live bandjes echt HEEL leuk!

Islington is ook wel een leuke wijk met veel barretjes !
Paar weken in Londen verblijven? (Pineapple Dance Studio)
Eigenlijk zou ik op dit moment als AuPair in Australie zitten. Vanwege een auto ongeluk kon die reis niet doorgaan. Nu wil ik niet de hele zomer niets doen en hoop ik over een paar weken weer zo hersteld te zijn dat ik wel weer iets leuks kan gaan doen.
Enkel is op dit moment iedereen in mijn omgeving al bezet en gaat dus al op vakantie, een groepsreis trekt me niet echt en alleen op een strandvakantie lijkt me weer wat saai.
Toen kwam het idee in mij op waarom niet 2/3 weken in Londen of NY gaan zitten en daar van de stad genieten en danslessen gaan volgen.
In september wil ik na een paar jaar gestopt te zijn met dansen weer starten en dan kan ik in de zomer mooi weer in shape komen! NY valt al een beetje af omdat het toch wel stuk duurder uitvalt, helemaal met het ticket erbij..dus bleef Londen over.
Wie heeft er ervaring mee om in je eentje 2/3 weken in een stad als Londen te gaan zitten?
Ik wil dan denk ik danslessen gaan volgen bij Pineapple Dance Studio's, Iemand daar ervaring mee?
Tips voor accomodatie?
Een hostel? (weet iemand goede bij covent garden?) of iets anders?
Is het niet heel alleen 2/3 weken in je uppie in een stad?
Ervaringen, tips, advies...alles is welkom! Ook leuke tips voor in Londen zelf of leuke dagjes om weg te gaan vanuit Londen.
Bedankt alvast!
Enkel is op dit moment iedereen in mijn omgeving al bezet en gaat dus al op vakantie, een groepsreis trekt me niet echt en alleen op een strandvakantie lijkt me weer wat saai.
Toen kwam het idee in mij op waarom niet 2/3 weken in Londen of NY gaan zitten en daar van de stad genieten en danslessen gaan volgen.
In september wil ik na een paar jaar gestopt te zijn met dansen weer starten en dan kan ik in de zomer mooi weer in shape komen! NY valt al een beetje af omdat het toch wel stuk duurder uitvalt, helemaal met het ticket erbij..dus bleef Londen over.
Wie heeft er ervaring mee om in je eentje 2/3 weken in een stad als Londen te gaan zitten?
Ik wil dan denk ik danslessen gaan volgen bij Pineapple Dance Studio's, Iemand daar ervaring mee?
Tips voor accomodatie?
Een hostel? (weet iemand goede bij covent garden?) of iets anders?
Is het niet heel alleen 2/3 weken in je uppie in een stad?
Ervaringen, tips, advies...alles is welkom! Ook leuke tips voor in Londen zelf of leuke dagjes om weg te gaan vanuit Londen.
Bedankt alvast!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Paar weken in Londen verblijven? (Pineapple Dance Studio
Een meisje dat ik ken heeft een musical school achtig iets gedaan in Londen en die heeft echt een te gekke tijd gehad, maar goed die zat dan op een soort summerschool? Hebben ze dat niet met dansen? Daarnaast als je bang ben dat het te eenzaam is kan je eens kijken of couchsurfen wat voor je is. Couchsurfen is niet alleen hosten en surfen maar ook gewoon leuke dingen doen samen met anderen. Dus samen eten, naar het park, een bar meet, bowlen, evenement bezoeken.. er worden op de evenementpagina altijd genoeg activiteiten in Londen gepland en je zou ook een oproepje op de groep kunnen plaatsen of iemand zin heeft samen wat te gaan drinken of ondernemen.. Zo heb ik in een week Parijs echt onwijs veel mensen leren kennen en er een paar hele goede vriendschappen aan over gehouden..
Dankjewel.
Zou je eens willen vragen wat en waar dat meisje het heeft gedaan?
Ik denk er eventueel aan om een musical of dance summercourse te gaan doen.
Alleen is dat dan wel full time de hele dag en ik wil ook graag veel van Londen zelf zien..dus dan zijn losse lessen weer handiger want kan je geheel zelf inplannen hoeveel je wilt..
Couchsurfing ben ik ook al lid van, goed idee om eventueel daar oproepje te plaatsen om wat leuke dingen te doen!
Iemand verder ervaring met Palmers Lodge swiss cottage??
Zou je eens willen vragen wat en waar dat meisje het heeft gedaan?
Ik denk er eventueel aan om een musical of dance summercourse te gaan doen.
Alleen is dat dan wel full time de hele dag en ik wil ook graag veel van Londen zelf zien..dus dan zijn losse lessen weer handiger want kan je geheel zelf inplannen hoeveel je wilt..
Couchsurfing ben ik ook al lid van, goed idee om eventueel daar oproepje te plaatsen om wat leuke dingen te doen!
Iemand verder ervaring met Palmers Lodge swiss cottage??
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik heb haar even gemaild en zij heeft vorig zomer een theater zomerschool cursus gedaan bij de RADA theatreschool, London en het daar heel erg naar haar zin gehad 

Hotel London
Weet iemand een leuk en betaalbaar hotel in London voor 2 personen?
Ik wil daar waarschijnlijk volgend jaar met mijn moeder heen en ben me alvast aan het orienteren.
Na 2 hotelmislukkingen (en 1 goed hotel wat te duur is geworden inmiddels), weet ik het even niet meer wat Londen betreft
Als er mensen zijn met goede hostels met 2 persoonskamers, hou ik mij ook aanbevolen! Maar ik weet niet of mijn moeder daarop zit te wachten
Ik zit nu in Oost-Londen te kijken (Bij de rode lijn in de buurt en de DLR) maar ook aan het kijken naar Greenwich/Docklands.

Na 2 hotelmislukkingen (en 1 goed hotel wat te duur is geworden inmiddels), weet ik het even niet meer wat Londen betreft

Als er mensen zijn met goede hostels met 2 persoonskamers, hou ik mij ook aanbevolen! Maar ik weet niet of mijn moeder daarop zit te wachten

Ik zit nu in Oost-Londen te kijken (Bij de rode lijn in de buurt en de DLR) maar ook aan het kijken naar Greenwich/Docklands.