Dan moet ik hem maar op tillen, maar ik vindt het goeie wieltjes hoor, en volume van deze tas is best veel, ik ga hem dus maar half vol krijgen, maar ik vraag mij af wat er nou echt is dat ik geen paypal krijg te zien, mijn vriendin zag dat gister wel, ik heb al op mijn Windows computer geprobeerd, steeds komt het er niet.Jenny schreef:veel wegen zijn te hobbelig voor wieltjesSeeker schreef:Ik heb mij een trolley koffer gekocht, de Lidl had er in aanbieding, 2 stuks, en grote en een iets kleinere, die grotere is echt groot genoeg, en hij heeft wieltjes, hoef ik tenminste niet het gewicht op de rug te hebben.
De ergerenis van Hostelworld.com en Hostel.com
Re: De ergerenis van Hostelworld.com en Hostel.com
Als ik jouw vriendin was, dan zou ik dat ook zeggen. En hopen dat jij jezelf dermate wilt bewijzen dat je nog meer boekt dan zij reeds gedaan heeft. Maar ach, wellicht wacht compensatie in Thailand Seeker (in natura).Even terug over het onderwerp, nou gister gebeurde er bij mijn vriendin iets vreemd, zij kon plots met paypal uitchecken, wilt iemand eens kijken wat gebeurt als jullie op een van deze site een guesthouse of hostel wilt reserveren, ik probeer het al hele dag, maar bij mij verschijnt geen paypal checkout.
Ik heb een screenshot gezien, en bij mij verschijnde net ook de checkout van paypal, ErikB waar slaat de rest op? Mag ik niet beetje luxe? Ik heb eens voor grap gekeken wat een slaapplek in een hostel in amsterdam kost en dat is gemiddeld 20 tot euro per persoon.ErikB schreef:Als ik jouw vriendin was, dan zou ik dat ook zeggen. En hopen dat jij jezelf dermate wilt bewijzen dat je nog meer boekt dan zij reeds gedaan heeft. Maar ach, wellicht wacht compensatie in Thailand Seeker (in natura).Even terug over het onderwerp, nou gister gebeurde er bij mijn vriendin iets vreemd, zij kon plots met paypal uitchecken, wilt iemand eens kijken wat gebeurt als jullie op een van deze site een guesthouse of hostel wilt reserveren, ik probeer het al hele dag, maar bij mij verschijnt geen paypal checkout.
Vrouwen kunnen in Casa Dexter gratis overnachtenSeeker schreef:Ik heb een screenshot gezien, en bij mij verschijnde net ook de checkout van paypal, ErikB waar slaat de rest op? Mag ik niet beetje luxe? Ik heb eens voor grap gekeken wat een slaapplek in een hostel in amsterdam kost en dat is gemiddeld 20 tot euro per persoon.

Overnachten
. Waarom gebruik je niet gewoon de term slapen
.

Heb die site hostels.com eens gemaild, ergste is ik vindt maar geen andere site waar ik dezelfde guesthouse kan boeken, maar heb wel al met guesthouse zelf contact op genomen, en me voorkeur door geven, ze hadden me een standaard double room aan geraden en die koste 950, terwijl ze er ook voor 500 bath zijn op hostels.com
Bij mij in de buurt loopt een aantal vrouwen dat een slaapplek zoekt voor de nacht. Niks voor jou? Ik weet niet precies hoe duur ze zijnDexter schreef:Vrouwen kunnen in Casa Dexter gratis overnachtenSeeker schreef:Ik heb een screenshot gezien, en bij mij verschijnde net ook de checkout van paypal, ErikB waar slaat de rest op? Mag ik niet beetje luxe? Ik heb eens voor grap gekeken wat een slaapplek in een hostel in amsterdam kost en dat is gemiddeld 20 tot euro per persoon.En dat in welgesteld Oud-Zuid.

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Weten jullie geen hostel site die wel nakomt wat ze zeggen?
--- moderator: niet relevant-----Seeker schreef:Weten jullie geen hostel site die wel nakomt wat ze zeggen?
Ik boek altijd ter plekke.Seeker schreef:Weten jullie geen hostel site die wel nakomt wat ze zeggen?
Heeft http://www.hostelbookers.com niets? Maareh, je vriendin heeft toch een creditkaast? Dan kan zij toch boeken?
Ja klopt heeft ze ook, dat zal ze ook echt doen als het niet lukt, dus dat zeker niet probleem, het probleem is dat zij niet de optie geven die zij beloven.
In code zie ik trouwens:
<p id="payPalDetails" class="hide">If you have a <em>PayPal</em> account you can now complete your booking using your paypal login.</p>
<input type='hidden' value=0 name='PayPal' id='PayPal' />
<div id="confirmPayment">
Vraag me af waarom ze het verbergen.
In code zie ik trouwens:
<p id="payPalDetails" class="hide">If you have a <em>PayPal</em> account you can now complete your booking using your paypal login.</p>
Ik ben niet echt een kenner qua HTML codes, maar mogelijk zit er gewoon een fout in de website en is het geen opzet bij de site. Bovendien is de eigenaar niet diegiene die de site onderhoud, en zal het een tijdje duren voordat er stappen ondernomen worden. ALS die al ondernomen worden, want ik denk dat weinig klanten de behoefte voelen om met PayPal te betalen.Seeker schreef:Ja klopt heeft ze ook, dat zal ze ook echt doen als het niet lukt, dus dat zeker niet probleem, het probleem is dat zij niet de optie geven die zij beloven.
In code zie ik trouwens:
Persoonlijk snap ik overigens niet waar je je druk om maakt, 't is maar een hostel, geen vliegticket. Wanneer je niet kan boeken regel je je slaapplek gewoon ter plekke, er is keus zat. En omdat er keus zat is, zullen de prijzen in het echie ook lager liggen dan op die site. Maar dat is allemaal al eerder gezegd in dit draadje.
Ik hoop dat je je niet altijd zo ergert aan 'dingen die niet zijn zoals ze zouden moeten zijn'. Anders ga je in Thailand een zeer zware tijd tegemoed, met excursies die wellicht een tikje anders lopen dan gepland en vervoer wat zeer onregelmatig rijdt en soms uitvalt.
Voor eerste reis naar Thailand wou ik toch de slaap plekken regelen, ik weet niet of het de goedkoopste is, 11 euro per nacht, maar het is wel met eigen badkamer en de prijs die ik noem is voor 2 personen.
Ik denk zelf ook dat fout in site kan zijn, maar hij zit er dan wel al heel lang hoor, ik heb ze gemails, maar goed deze hostels zijn toch geboekt.
Jullie vinden normaal om ter plekken een slaapplek te regelen, maar ik regel dat liever van ten voren, want dan hoef ik dat niet ter plekken te doen.
( Ik denk dat die hmtl zegt verberg paypal )
Ik denk zelf ook dat fout in site kan zijn, maar hij zit er dan wel al heel lang hoor, ik heb ze gemails, maar goed deze hostels zijn toch geboekt.
Jullie vinden normaal om ter plekken een slaapplek te regelen, maar ik regel dat liever van ten voren, want dan hoef ik dat niet ter plekken te doen.
( Ik denk dat die hmtl zegt verberg paypal )
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Het is misschien een vies woord op deze site, maar is het wellicht toch niet een idee om dan de eerste keer een georganiseerde reis te doen? Bijvoorbeeld iets als dit?
- bolletjeom
- Reisexpert
@wizzard Seeker gaat zijn vriendin opzoeken in Thailand. dus heeft ie eigenlijk al een prive gids 

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika