Visum Myanmar
Re: Visum Myanmar ambassade Brussel
Nog even een vraagje . Het formulier Work History For Visa Applicant zal niet van toepassing zijn voor mij aangezien ik gepensioneerd ben . Kan dit kloppen ?
Re: Visum Myanmar ambassade Brussel
Verzin gewoon wat om vragen te voorkomen. Als recent beroep "retired" lijkt mij geen probleem. Maar zorg er voor dat je geen journalist of andere "pottekijker" beroep invult.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Visum vraagje Myanmar
Op het visum- formulier voor Myanmar wordt er bij 'Personal Description' gevraagd naar 'Complexion '
Wat betekent 'complexion ' ?
Wat betekent 'complexion ' ?
Re: Visum vraagje Myanmar
Dit zou 'huidskleur' betekenen . Klopt dit ?
Complexion staat voor je teint:
bleek, licht, medium, getind, donker, zwart.
Vreemd dat je dat voor een visum moet aangeven
Het is niet zozeer kleur, aangezien het in wezen een verschil is met daadwerkelijk een kleur, maar het komt op hetzelfde neer.
bleek, licht, medium, getind, donker, zwart.
Vreemd dat je dat voor een visum moet aangeven

Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Heb er gewoon Caucasian ingevuld, geen problemen.
Visum Myanmar zelfde dag
Hi,
Kan je in Myanmar ook je visum op dezelfde dag krijgen tegen extra betaling. Dus smorgens aanvraag en in de middag ophalen?
In de landeninfo hier staat:
Kosten
Express visa = 1100 baht (27,50 euro)
1 werkdag = 1035 baht (25, 87 euro)
3 werkdagen = 810 baht (20,25 euro)
Wat bedoelen ze met express Visa?
Groetjes
Kan je in Myanmar ook je visum op dezelfde dag krijgen tegen extra betaling. Dus smorgens aanvraag en in de middag ophalen?
In de landeninfo hier staat:
Kosten
Express visa = 1100 baht (27,50 euro)
1 werkdag = 1035 baht (25, 87 euro)
3 werkdagen = 810 baht (20,25 euro)
Wat bedoelen ze met express Visa?
Groetjes
Re: Visum Myanmar zelfde dag
express visa zou ik niet met zekerheid durven te zeggen wat ze hiermee bedoelen, en je weet dat dit voor de ambassade in Bangkok is. toch? Aangezien je het over "IN" Myanmar hebt. Visa on arrival is NIET mogelijk in Myanmar namelijk.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Vlucht + visum Myanmar
Hallo,
In sept vertrek ik samen met mijn vriend naar Bangkok om voor onbepaalde tijd te reizen..
Wij willen heel graag naar Myanmar.. Nu is mijn vraag, is het mogelijk om nu al een ticket te boeken via Ar Asia? Ik las namelijk dat heg goedkoper is om zsm te boeken..
Ik vraag dit aangezien wij bij aankomst in Bangkok nog een visum moeten regelen en we ook graag een paar dagen in Bangkok willen blijven.
Hoelang duurt een visumaanvraag en kun je zelf kiezen op welke datum het visum in gaat?
Bedankt
In sept vertrek ik samen met mijn vriend naar Bangkok om voor onbepaalde tijd te reizen..
Wij willen heel graag naar Myanmar.. Nu is mijn vraag, is het mogelijk om nu al een ticket te boeken via Ar Asia? Ik las namelijk dat heg goedkoper is om zsm te boeken..
Ik vraag dit aangezien wij bij aankomst in Bangkok nog een visum moeten regelen en we ook graag een paar dagen in Bangkok willen blijven.
Hoelang duurt een visumaanvraag en kun je zelf kiezen op welke datum het visum in gaat?
Bedankt
Febr'15 - Keulen
Maart'15 - Gdansk, Polen
Mei'15 - Roadtrip de Balkan (Macedonie, Albanie, Kosovo)
Juli'15 - Londen
Okt5 - Barcelona
Reisverhalen en tips nu online --> http://www.travelaar.nl (Veel info over Azië & Europa)
Maart'15 - Gdansk, Polen
Juli'15 - Londen
Okt5 - Barcelona
Reisverhalen en tips nu online --> http://www.travelaar.nl (Veel info over Azië & Europa)
Re: Vlucht + visum Myanmar
Bij je visum voor Myanmar staat er geen datum op het visum. De enige eis is dat je het binnen 3 maanden na afgifte gebruikt. Je kan dus een aardig tijdje in Bangkok blijven voordat die maanden verlopen zijn
Wil je je visum in BKK regelen of vanuit NL? Dat eerste gaat waarschijnlijk makkelijker.
Boeken met Air Asia is geen probleem.

Wil je je visum in BKK regelen of vanuit NL? Dat eerste gaat waarschijnlijk makkelijker.
Boeken met Air Asia is geen probleem.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Bedankt voor de snelle reactie!
Visum willen we inderdaad in Bangkok regelen..
Visum willen we inderdaad in Bangkok regelen..
Febr'15 - Keulen
Maart'15 - Gdansk, Polen
Juli'15 - Londen
Okt5 - Barcelona
Maart'15 - Gdansk, Polen
Juli'15 - Londen
Okt5 - Barcelona
Gewoon ticket alvast boeken en na aankomst in BKK je visum regelen. Duurt max 3 dagen dus je hebt voldoende tijd.
Zorgen dat je vlucht een paar dagen later is zodat je wat speling heb en kan genieten van BKK. Velen vinden het niets maar ik vind het een geweldige stad!
Zorgen dat je vlucht een paar dagen later is zodat je wat speling heb en kan genieten van BKK. Velen vinden het niets maar ik vind het een geweldige stad!
houd er wel rekening mee dat als je je paspoort op vrijdag inlevert je deze pas weer dinsdag kan ophalen, in het weekend werken ze namelijk niet. die 3 dagen zijn werkdagen. Misschien dat ik het nu onnodig meld, maar zou lullig zijn als je hier per ongeluk zelf niet aan had gedacht 

Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
- bolletjeom
- Reisexpert
Visum in Nederland regelen is ook een eitje.
Waarom je tijd in Bangkok daar voor gebruiken?
Waarom je tijd in Bangkok daar voor gebruiken?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika