De ergste vliegreis irritaties

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Seeker

Re: De ergste vliegreis irritaties

Bericht door Seeker »

Jenny schreef:
ErikB schreef: - En dan als uitsmijter de Japanner op de vlucht Las Vegas - Minneapolis. Ik kan er slecht tegen als mensen achter me zo nodig in mijn rugleuning moeten trappen.
Ik ben zo'n irritant mens :Y

Ik ben 1.87 lang, en kom met mijn benen vaak tegen de stoel voor me aan. Ik kan er dan ook heeeeeel slecht tegen wanneer mensen hun stoel naar achter zetten, om de doodeenvoudige reden dat ik dan mijn benen niet kwijt kan. Dit los ik noodgedwongen op door mijn knieen tegen de stoel voor me te zetten, met mijn voeten van de grond. Soms bedenkt de persoon voor me dat de stoel dan nog verder naar achteren moet, maar dan ga ik dus opzettelijk met mijn knieen heen en weer tegen hun stoel aan bewegen zodat zij elke keer een trap in hun rug krijgen ~O> Gemeen? Ach....
Dat vindt ik ook vreselijk irritant als mensen stoel helemaal naar achter zetten, of dat nou in vliegtuig is of in bus, ik kom mijn benen dan moeilijk kwijt, of ik moet gaan hangen, en dat slecht voor mijn rug.

Verdere irritatie´s Iraniërs die denken dat de crew ze maar constant moet bedienen, en meer dan 1 uur wachten tot je transit in Theran dan eindelijk geregeld is, en dat geklap snap ik ook niet.
Plaats reactie