Daypack aan backpack vastmaken
-
- Reisexpert
Re: Wat mee te nemen ? en wat voor daypack ?
Daypack is persoonlijk. Ik sjouw altijd een flinke mee voor m'n laptop(s)/werkspullen en andere kostbare spullen die ik absoluut niet in m'n grote rugzak wil stoppen. Ik zou daarom geen opvouwbaar tasje aanraden, maar een stevige tas waarin je belangrijke spullen altijd bij je kan dragen als het nodig is (busreizen of zo).
Lakenzak: Heerlijk! Doen!
Slaapzak: Zou ik niet doen. De meeste hotels/hostels in die landen hebben wel dekens als het koud is.
Klamboe: Tja.... die heb ik zelf maaaaanden meegesleept en nooit gebruikt. Veel hotels/hostels hebben een klamboe en ik zou me gewoon goed insmeren met deet voor je gaat slapen (en vooral ook overdag ivm dengue - ervaringsdeskundige ;-p).
Lakenzak: Heerlijk! Doen!
Slaapzak: Zou ik niet doen. De meeste hotels/hostels in die landen hebben wel dekens als het koud is.
Klamboe: Tja.... die heb ik zelf maaaaanden meegesleept en nooit gebruikt. Veel hotels/hostels hebben een klamboe en ik zou me gewoon goed insmeren met deet voor je gaat slapen (en vooral ook overdag ivm dengue - ervaringsdeskundige ;-p).
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Lakenzak; doen
Slaapzak; niet doen
Klamboek; ik neem hem altijd mee en gebruik hem heel vaak, ik ben dan ook zo'n iemand die altijd als eerste gestoken wordt en bij wie deet niet helpt...............ben jij iemand die niet zo snel gestoken wordt, dan zou ik hem lekker thuis laten.
Slaapzak; niet doen
Klamboek; ik neem hem altijd mee en gebruik hem heel vaak, ik ben dan ook zo'n iemand die altijd als eerste gestoken wordt en bij wie deet niet helpt...............ben jij iemand die niet zo snel gestoken wordt, dan zou ik hem lekker thuis laten.
Ik neem gewoon van die standaard Eastpak-achtige schooltassen mee. Goed op te vouwen en goed genoeg.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Zelf tijdens mijn eerste trip ook gedaan met een eastpack, zeker goed te doen. Maar voor mn laatste trip de Osprey talon 22 gekocht. En moet zeggen dit was toch ook wel een verbetering. Aan de zijkant vakken waar een flesje water in kan (fijn bij wandelingen) het kleine vak bovenin ipv aan de voorkant, waardoor je makkelijk erin kan kijken wanneer deze op je buik zit of op de grond staat. En voor de langere trekkings toch wel wat meer ruimte. En het draag comfort was stukken beter. Maar zoals ik al zei een eastpack doet ook zn werk.
Verder:
Lakenzak: doen
slaapzak: alleen als je met een tentje eropuit gaat.
klamboe: nooit mee gehad, en ook nog nooit gemist.
Verder:
Lakenzak: doen
slaapzak: alleen als je met een tentje eropuit gaat.
klamboe: nooit mee gehad, en ook nog nooit gemist.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015